بازدید 11371
۹
کرباسچی در گفت‌وگو با «تابناک»

اظهارنظر درباره انتخابات ۱۴۰۰ فعلا زود است/ برای جریانات سیاسی فرصت رقابت سالم را فراهم کنیم/ هنوز کاندیداتوری هیچ اصلاح‌طلبی برای ۱۴۰۰ قطعی نیست

وی درباره آخرین رویکرد‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: در شرایط امروز و با توجه به فرصت باقی مانده از منظر بنده، اظهارنظر درباره آینده انتخابات و اینکه فضای رقابتی به چه شکل صورت خواهد گرفت، زود است؛ بنابراین، بهتر است به جریانات سیاسی برای شکل‌دهی یک رقابت صحیح و سالم فرصت دهیم.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 09 February 2021

Image result for انتخابات

برخی سیاسیون مانند «غلامحسین کرباسچی» با وجود فرصت اندکی که تا موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مانده است، معتقدند که هنوز برای فعالیت در این فضا زود است. دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اظهارنظر درباره انتخابات ریاست‌‌جمهوری در فضای فعلی زود است.

غلامحسین کرباسچی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی «تابناک» درباره آخرین رویکردهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: در شرایط امروز و با توجه به فرصت باقی مانده از منظر بنده، اظهارنظر درباره آینده انتخابات و اینکه فضای رقابتی به چه شکل صورت خواهد گرفت، زود است؛ بنابراین، بهتر است به جریانات سیاسی برای شکل‌دهی یک رقابت صحیح و سالم فرصت دهیم.

اسامی کاندیداهای اصلاح‌طلب صرفا گمانه زنی رسانه ای است

وی درباره معرفی اسامی افراد مختلف از سوی اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ و در مقابل سکوت اصلاح‌طلبان افزود: این اسامی که از سوی رسانه‌ها و برخی جریانات مطرح است، تنها گمانه‌‌زنی رسانه‌ای است و هیچ قطعیتی درباره آنها وجود ندارد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی تصریح کرد: اگر کسی علم غیب داشته باشد، می‌تواند درباره فضای انتخابات ۱۴۰۰ و نتیجه آن صحبت کنند چرا که در مقطع فعلی صحبت در این باره زود است.

اسامی کاندیداهای اصولگرا هم قطعی نیست

کرباسچی خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی هم اصولگرایان هم اصلاح‌طلبان هر کدام یکسری اسم مطرح می‌کنند و معلوم نیست افرادی که اسمشان مطرح شده آمادگی دارند یا خیر؟!

وی تاکید کرد: اینکه همه گزینه‌ها و اسامی که از اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری مطرح است بخواهند در این میدان وارد عمل شوند، امری غیرقابل امکان است؛ از این روی، باید دست نگه داشت. ما نمی‌توانیم در وضعیت فعلی بگوییم کدام افراد گزینه انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

الان پیش بینی خاصی از انتخابات ندارم

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اصلاح‌طلبان در وضعیت فعلی هیچ پیش‌بینی از انتخابات ریاست‌جمهوری ندارند و ما نمی‌توانیم درباره انتخابات آینده پیش‌بینی خاصی کنیم اما بدون شک هم نگاه اصلاح‌طلبان هم حکومت باید درست باشد.

کرباسچی با بیان اینکه لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس در آخرین مرحله از سوی شورای نگهبان رد شد و یک عده ‌ای گفتند در انتخابات حضور پیدا می‌کنند و یک عده‌ای منصرف شدند، اظهار کرد: در شرایط فعلی ما نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم و بگوییم قطعا پیش‌بینی کردیم که شورای نگهبان فردی را رد نخواهد کرد؛ از این روی، باید منتظر ماند و در فرصت مقرر رویکردهای لازم را اتخاذ کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۹
شکمتان سیر وحسابتان پر است از مردم چه خبر دارید
سه شنبه ۲۱ بهمن
دلار ۲۵۰۰۰
سکه ۱۱۶۵۰
بسلامتی ومیمنت دلار دوباره به کانال ۲۵۰۰۰ تومان بازگشت ! همین یک هفته پیش بود که جناب همتی پیشبینی کردندکه دلار بزودی به زیر ۲۰۰۰۰ تومان سقوط کند !!!!
بیچاره انهایی که باورکردند و ارز وسکه شان رامفت فروختند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
همتی از طرف دولت چهارم گفت
اما دولت اول تصمیم دیگری داشت
اولویت همیشه با دولت اول است جانم
خدایا دوباره اینها دم انتخابات پیداشون شد
برو داداش بزار باد بیاد
کی رای میده
با این تیترها ، فقط می خواهند اعصاب مردم را خورد کنند
رای بی رای
به به...آقای کرباسچی یکی از پدرخوانده های سیاسی اقتصادی...البته ایشون رو به خاطر تغییرات اساسی تهران در مدیریت شهرداری وقت تحسین میکنم.او فوقالعاده بود.
بنیاد گرا را به اصول گرا تغییر نام میدیم که ظاهر اسمش ابرومند بشه ولی برای حفظ باطن بنیادگرائیش ، کلی در داخل و خارج از مملکت هزینه میکنیم
ما اصلا خودمونم نمیدونیم که دنبال چی هستیم
چرا ما هیچ چیزمون شبیه هیچ کشوری نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار