بازدید 19481

بیکار نیستم که درباره سخنان مشایی حرف بزنم

«روز دوشنبه بنده 15 مورد ملاقات مردمی داشتم که از این تعداد 13 نفر یا درباره کار و راهنمایی برای اشتغال درخواست داشتند یا وام برای پیش اجاره منزل می‌خواستند. به آقای مشایی بگویید اینها را حل کند تا بعدا به مسئله اصولگرایی رسیدگی کنیم.»
کد خبر: ۱۰۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰ 09 June 2010
اظهارات اخیر اسفندیار رحیم مشایی درباره عبور برخی از اصولگرایان از احمدی‌نژاد، آشکارا به مذاق بسیاری از چهره‌های این جریان خوش نیامد. در این بین نمایندگان اصولگرای مجلس هم سخنان مشایی را نادرست دانسته و ایجاد شکاف میان اصولگرایان را رد کردند.

چندی پیش مشاور و رييس دفتر رييس جمهور گفت: «برخي از مدعيان اصولگرايي آرزوي شکست احمدي نژاد را دارند زيرا آنها از ابتدا هم با احمدي نژاد نبودند.»

مشايي در ديدار اعضاي شوراي راهبردي حاميان دکتر احمدي نژاد در ايلام اظهار داشت: «کساني که از ابتدا هم با احمدي نژاد نبودند پس از پيروزي ايشان گفتند ما احمدي نژاد را به پيروزي رسانديم اين افراد به تدريج باطن خود را آشکار کرده و از احمدي نژاد عبور خواهند کرد.»

بیکار نیستم که درباره سخنان مشایی حرف بزنم

سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرارو درباره اظهارات مشایی گفت: «روز دوشنبه بنده 15 مورد ملاقات مردمی داشتم که از این تعداد 13 نفر یا درباره کار و راهنمایی برای اشتغال درخواست داشتند یا وام برای پیش اجاره منزل می‌خواستند. به آقای مشایی بگویید اینها را حل کند تا بعدا به مسئله اصولگرایی رسیدگی کنیم.»

این نماینده اصولگرای مجلس در این باره که سخنان آقای مشایی چقدر با واقعیت سازگار است، گفت: «من بیکار نیستم در این باره حرف بزنم.»

وی در پاسخ به سوال که آیا انتقادهای صریح علی مطهری از دولت و همچنین برخورد نمایندگان حامی دولت با وی را می‌شود به عنوان نشانه شکاف ارزیابی کرد یا نه، گفت: «آقای مطهری سر و مر و زنده هستند، برخوردی هم با ایشان صورت نمی‌گیرد و حرفش را هم می‌زند و پاسخ‌گوی حرفش هم خودش هست.»

انتقادهای مطهری به معنای عبور از اصول نیست

عوض حیدرپور در این باره به فرارو گفت: «حرف آقای مشایی درست نیست. به دلیل اینکه جماعت اصولگرایان آقای احمدی‌نژاد را بعد از تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط مقام معظم رهبری، به عنوان رئیس جمهور پذیرفتند و تا پایان 4 سال، همه اصولگرایان باید از ایشان حمایت کنند.»

وی علی مطهری را فردی صادق دانست و اظهار کرد: «آقای مطهری آدمی است که اگر اندیشه‌ای به ذهن‌اش آمد و مجددا فکر کرد و به نتیجه رسید، با صداقت اعلام می‌کند. حرف‌های ایشان نه عبور از اصول است و نه عبور از آقای احمدی‌نژاد.»

حیدرپور درباره انتقادها مطهری از دولت افزود: «یک وقتی است که کسی اشتباه و ایرادی می‌بیند، می‌آید و انتقاد می‌کند. این انتقاد را اسلام، امام و مقام معظم رهبری پذیرفته است و هیچ ایرادی ندارد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر