بازدید 9353

بارش برف و باران در بیشتر جاده‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از انسداد فصلی هفت محور مواصلاتی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 07 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: محور چالوس استان مازندران، حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ در محدوده مرزن آباد تا دزدبن به علت انجام عملیات تراشه برداری، از ساعت ۸ الی ۱۷ تا ۱۲ اسفند، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هرهفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام خواهد شد.

وی در خصوص سایر محور های مسدود گفت: محورهای شهداد - نهبندان و جاده قدیم پلدختر خرم آباد دچار انسداد هستند، همچنین محورهای شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی هستند.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور گفت: ترافیک در آزادراه قزوین کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و در ادامه در آزادراه کرج - تهران محدوده های پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است. همچنین ترافیک در در محور شهریار - تهران محدوده های شهرقدس و زرنان نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

شیرانی گفت: شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان، زنجان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اصفهان، مرکزی، قزوین، البرز، مازندران و تهران هستیم. بارش باران نیز در برخی از محورهای استان های خوزستان، ایلام، کرمانشاه و قم مشاهده می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان