بازدید 11543

انقلاب اسلامی در مسیر جهش عظیم اقتصادی قرار دارد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امروز کشور ما ایران پس از ۴۲ سال از انقلاب در مسیر جهش عظیم اقتصادی، علمی و نظامی قرار دارد به‌طوری که دشمنان اسلام را به چالشی بزرگ وا داشته است.
کد خبر: ۱۰۳۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۵ 06 February 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمان، محمد رضا پور ابراهیمی امروز در جمع کارکنان مرکز آموزش ۰۵ اظهار داشت: انقلاب پر افتخار ایران، بی‌نظیرترین انقلاب حاضر در دنیاست که عوامل پیروزی آن رهبری امام خمینی و اطاعت آگاهانه مردم ایران از انقلاب بود.

پور ابراهیمی انقلاب اسلامی را آغاز موج بیداری اسلامی در منطقه قلمداد کرد و افزود: تا پیش از انقلاب اسلامی جنبش بیداری اسلامی با تهدیدات مختلفی مواجه بود که انقلاب شکوهمند ایران بستر و زمینه تحول در منطقه از جمله مخالفت با سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز کشور ما ایران پس از ۴۲ سال از انقلاب در مسیر جهش عظیم اقتصادی، علمی و نظامی قرار دارد به‌طوری که دشمنان اسلام را به چالشی بزرگ وا داشته است.

رئیس کمسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شهر کرمان و راور در مجلس مهمترین دستاورد انقلاب را الگوی حکومتی خدا توصف کرد و مردم سالاری دینی را ماحصل این پیروزی دانست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی