بازدید 8479
۲

تزریق بیش از ۳۱ میلیون دوز واکسن کرونا در چین

مقامات چین اعلام کردند: بیش از ۳۱ میلیون دوز واکسن کروناویروس در کشور تزریق شده است.
کد خبر: ۱۰۳۲۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 05 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، بنابر اعلام مقامات چین از اواسط ماه دسامبر بیش از ۳۱ میلیون دوز واکسن کروناویروس تولیدی این کشور تزریق شده که بیشتر گروههای پرخطر در اولویت دریافت بوده اند.

چین برنامه واکسیناسیون سراسری را با تزریق دو واکسن تولیدی شرکتهای سینوواک و سینوفارم آغاز کرده است. همچنین این دو واکسن کروناویروس در کشورهایی از قبیل ترکیه، برزیل، اندونزی، پاکستان، عراق و صربستان نیز ارائه شده اند.

شرکت داروسازی سینوواک روز چهارشنبه اعلام کرد که آزمایشات بالینی فاز ۳ واکسن تولیدی این شرکت موسوم به کروناواک پیشرفت داشته و بنابر ادعای مطرح شده مطابق با استانداردهای فنی سازمان جهانی بهداشت (WHO) و آژانس دارویی چین است.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، چین از واکسن های تولید داخل حمایت کرده اما انتشار داده های مربوط به آزمایشات بالینی را ممنوع کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چرا تعداد واکسن وارد شده روس را اعلام نمی کنید...؟؟ اگر مملکت همه چیز شفاف بود مردم‌تکلیف خودشان را میدانستند!!!
بعد از ۵ ماه تاخیر چهار تا کارتن دارو آورده اند که برای ده هزار نفر هم نیست!!! برای هشتاد میلیون نفر واکسن را با ده هزار می خواهند شروع،!!سالی که نکوست از بهارش پیداست!!!واکسیناسیون اینها از همین تعداد معلوم شده چه طوری واکسن خواهند زد....!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی