بازدید 5498

انتقاد فکری از میلیچ و ترک ناگهانی استقلال

کد خبر: ۱۰۳۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 02 February 2021

محمود فکری با نتیجه نگرفتن در دو مسابقه اخیر لیگ که باخت به سایپا و تساوی در مسجدسلیمان به همراه داشت، تحت فشار شدید قرار گرفته است.

به گزارش تابناک ورزشی،  فکری به ازدست دادن آسان میلیچ متهم شده است.  او می‌گوید: میلیچ اگر آماده بود ما از او استفاده می کردیم. جایی هم که استفاده نکردیم بحث فقط فنی بود. از سوی دیگر او مساله مالی داشت و از ایران رفت. او یک اخطار به باشگاه داد و 10 روز فرصت داد و وقتی طلبش پرداخت نشد از ایران رفت، بعد هم بهانه آورد که فکری من را نمی خواهد.

فکری گفت: کار میلیچ غیر حرفه ای بوده که از ایران رفته است. اگر او معتقد است علاقه دارد و مرتب تاکید می کند که به خاطر هوادار بازی می کند چرا از ایران رفت؟ بازیکن خارجی اگر پولش را نگیرد شکایت می کند و جریمه اش را هم می گیرد اما منِ مربی داخلی شکایت می کنم، رای هم می گیریم و بعد با هزار خواهش باید نیمی از طلب را ببخشم.

سرمربی استقلال گفت: سازمان لیگ کاری کند که ضمانت اجرایی داشته باشد چون همین مدیران فردا این رویه برای شان عادت می شود که با بازیکن خارجی هم مثل بازیکن ایرانی قرارداد ببندند و پولش را ندهند و او هم وسط کار کشور را ترک کند!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی