بازدید 27901

آموزش زدن لاک و طراحی ناخن ساده دخترانه در منزل

لاک زدن یکی از محبوب ترین کارها در میان خانم ها و دختران جوان تر است که جز یکی از کارهای لذت بخش نیز به حساب می آید، گاهی پیش می آید که هنگام زدن لاک از نتیجه آن راضی نخواهید بود و در نهایت نمی توانید لاک تمیز و مرتبی بزنید در این نوشتار سعی بر آن داریم تا شما را با آموزش لاک زدن در منزل آشنا کنیم تا از هزینه های زیاد کاشت ناخن و ژلیش خلاص شوید.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰ 31 January 2021

لاک زدن را دوست دارید؟ 

برای انتخاب طرح های مختلف و انجام آن بر روی ناخن هایتان دچار مشکل شده اید؟ 

به دنبال آموزشی ساده برای پیاده کردن طرح زبیا بر روی ناخن خود هستید؟ 

لاک زدن یکی از محبوب ترین کارها در میان خانم ها و دختران جوان تر است که جز یکی از کارهای لذت بخش نیز به حساب می آید، گاهی پیش می آید که هنگام زدن لاک از نتیجه آن راضی نخواهید بود و در نهایت نمی توانید لاک تمیز و مرتبی بزنید در این نوشتار سعی بر آن داریم تا شما را با آموزش لاک زدن در منزل آشنا کنیم تا از هزینه های زیاد کاشت ناخن و ژلیش خلاص شوید. خیلی از خانم ها با مشکل رشد ناخن مواجه هستند، به این افراد ما تقویت کننده ناخن را پیشنهاد می کنیم. 

ترفند لاک زدن ناخن ساده

آموزش زدن لاک و طراحی ناخن ساده دخترانه در منزل

ناخن های زیبا همانند اکسسوری های خاص مکمل استایل شما خواهد بود که در طراحی مد بانوان بسیار به آن توجه شده است، طراحی ناخن و لاک ناخن یکی از محبوب ترین کارها در میان خانم ها است. اگر از رنگ های ساده و کلاسیک برای رنگ آمیزی ناخن های خود خسته شده اید می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کنید و در کمترین زمان ممکن با آگاهی از قیمت، خرید لاک ناخن خود را انجام بدهید و در با بسته بندی زیبا و ایمن محصولات رنگی و زیبای خود را تحویل بگیرید. 

  • ناخن های خود را از هرگونه لاک و آلودگی ها پاک کنید و با ناخن های تمیز و مرتب لاک زدن را آغاز کنید. 
  • برای جلوگیری از شکستگی ناخن هایتان می توانید از یک لایه برق ناخن می توانید استفاده کنید. 
  • درب لاک ناخن خود را باز کرده و یک قطره از لاک را وسط ناخن خود بریزید، توجه داشته باشید که لاک را نزدیک به ریشه ناخن های خود بریزید و خیلی هم بالای ناخن نباشد. 
  • در این مرحله با فرچه داخل لاک می توانید قطره لاک ریخته شده روی ناخن هایتان را به سمت ریشه کمی هل داده و به سمت بیرون ناخن خود بکشید. 
  • مرحله بعدی مربوط به کشیدن فرچه لاک به سمت بیرون و نوک ناخن هایتان می باشد. 
  • برای تمیز بودن لاک روی ناخن هایتان می توانید اطراف یا گوشه های ناخن خود را با پد لاک پاک کن به آهستگی مرتب و تمیز کنید. 

وسیله های مورد نیاز برای لاک زدن

آموزش زدن لاک و طراحی ناخن ساده دخترانه در منزل

شما برای لاک زدن نیاز به وسیله های بسیاری نداشته و تنها با چند ابزار ساده می توانید کار خود را انجام بدهید. این ابزار شامل: 

  • قلمو یا یک چوب پنبه بسیار تیز و ظریف
  • ریمور لاک ناخن یا همان لاک پاک کن 
  • پرایمر ناخن برای زیرسازی ناخن ها
  • تاپ کوت 
  • بیس کوت
  • لاک ناخن 
  • سوهان برقی یا دستی 

نکته: قبل از استفاده از هر ابزاری نیاز است تا شما در ابتدا ناخن های خود را توسط یک سوهان برقی یا دستی سوهان کشی کنید و در صورت مرتب کردن ناخن ها زمان آن فرا می رسد که شما ناخن خود را توسط لاک مورد نظر رنگ آمیزی کنید. در صورت تمایل استفاده از سوهان برقی شما می توانید برای خرید آن به فروشگاه اینترنتی الانزا مراجعه کرده و پس از آگاهی از قیمت سوهان برقی در صورت به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی خرید خود را انجام بدهید و سوهان کشی ناخن های خود را با سوهان برقی انجام بدهید. 

وسایل مورد نیاز برای طراحی ناخن

آموزش زدن لاک و طراحی ناخن ساده دخترانه در منزل

شاید بدانید که برای لاک زدن ساده خیلی نیاز به محصولات و ابزارهای خاصی نبوده اما برای طراحی ناخن دیگر نیاز است یک سری ابزار و اکسسوری داشته باشید تا بتوانید طرح های زیبا و منحصربفردی روی ناخن خود پیاده کنید. 

    1. فرچه برای گذاشتن نقطه: برای داشتن طراحی ناخن حرفه ای شما باید یک فرچه مخصوص ناخن داشته باشید تا به وسیله ی آن بتوانید نقطه های ریز و درشت یا طرح های بسیار ظریف بر روی ناخن تان بگذارید. 
    2. نگین های تزئینی: یکی دیگر از اکسسوری های خاص که جلوه ای بسیار به ناخن های شما می دهد استفاده از نگین های تزئینی است که شما می توانید با طرح های مختلف از آن استفاده کنید و لذت ببرید. 
    3. استیکر برای طراحی ناخن: تا به حال شده است از طرح های فانتزی و جذاب خوشتان بیاید؟ در این مرحله شاید ندانید که استفاده از چه ابزار و محصولی می تواند شما را برای کشیدن طرح مورد نظرتان راهنمایی کند، پیشنهاد ما به شما استفاده از لنز و استیکرهای رنگی رنگی و زیبا است که روی ناخن هایتان قرار خواهید داد و از زیبایی آن لذت خواهید برد. 
    4. چسب مخصوص دیزاین ناخن: گاهی ممکن است از بعضی طرح های هندسی و منحنی دار خوشتان بیاید در این مرحله توصیه می شود از چسب نواری مخصوص دیزاین ناخن استفاده کنید و طرح های مورد نظر خود را روی ناخن های خود پیاده سازی کنید و از نتیجه لذت ببرید. 
    5. دانه فلزی و شیشه ای: برای ایجاد طرح های دو بعدی و سه بعدی شما می توانید از دانه های فلزی و شیشه ای استفاده کنید تا زیبایی طرح تان را چندین برابر کند.
    6. اکلیل های درخشان: شما می توانید برای چند برابر کردن جلوه ی ناخن های خود از اکلیل های درخشان رنگی استفاده کنید، این محصولات بیشتر به جای لاک اکلیلی استفاده می شوند. پس از زدن اکلیل ها بر روی ناخن تان از تاپ کت با فرچه های مخصوص استفاده کنید و اکلیل ها را روی ناخن خود نگهدارید.
    7. انواع لاک: اگر شما بتوانید با لاک ساده طرح های بسیار زیبا روی ناخن هایتان ایجاد کنید دیگر نوبت به آن است که از دیگر ابزار های موجود در بازار برای دیزاین آن استفاده خواهید کرد.
    8. بیس و تاپ کت: برای حفظ سلامتی ناخن هایتان می توانید از موادی به نام بیس کت استفاده کنید تا از شکستگی ناخن هایتان جلوگیری شود و در نهایت برای دوام بیشتر طراحی ناخن خود نیز می توانید از تاپ کت استفاده کنید.
    9. لاک پاک کن: یکی از مهمترین محصولاتی که برای شروع طراحی ناخن شما باید از آن استفاده کنید لاک پاک کن است، در ابتدا شما باید ناخن خود را از لاک یا هرگونه آلودگی پاک کنید و پس از آن با سوهان برقی آن ها را مرتب کرده و شروع به لاک زدن کنید. برای خرید لاک پاک کن می توانید به صورت غیر حضوری ازقیمت لاک پاک کن اطلاع پیدا کنید و در صورت نیاز خرید لاک پاک کن خود را انجام دهید. 

نتیجه گیری 

همانطور که در مطالب بالا گفته شد برای لاک زدن در منزل تنها نیاز به چند ابزار ساده و تمرین و تکرار دارید، با استفاده از یک مدل لاک، لاک پاک کن و کمی زمان می توانید ناخن های خود را با یک لاک تک رنگ زیبا کرده و به جذابیت دست خود بیافزایید. بدین منظور می توانید برای خرید لاک ناخن، سوهان برقی، لاک پاک کن، تقویت کننده ناخن و… می توانید به فروشگاه اینترنتی الانزا(http://elanza.com/) مراجعه نمایید و در کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت سفارش نمایید. 

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار