بازدید 1447

کشف 920 کیلو انواع مواد مخدر در تهران

معاون عملیات نیروی اتظامی تهران بزرگ از کشف 920 کیلو مواد مخدر از اول فروردین ماه تا 15 خرداد ماه سال جاری در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۷ 08 June 2010
معاون عملیات نیروی اتظامی تهران بزرگ از کشف 920 کیلو مواد مخدر از اول فروردین ماه تا 15 خرداد ماه سال جاری در پایتخت خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ محسن خانچرلی اظهار داشت: از اول فروردین ماه تا 15 خرداد ماه سال جاری پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ 920 کیلو مواد مخدر کشف و ضبط کرده است.

وی در ادامه این میزان کشفیات را شامل 321 کیلو تریاک، 478 کیلو و 436 گرم حشیش، 15 کیلو سوخته تریاک، 33 کیلو شیشه، کراک 59 کیلو و شیره، کوکایین و انواع دیگر مواد مخدر سه کیلو برشمرد.

معاون عملیات نیروی انتظامی تهران بزرگ تعداد دستگیر شدگان را طی این مدت پنج هزار و 376 نفر اعلام کرد و افزود: این افراد ضمن تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی پرونده شان به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ خانچرلی با اشاره به اینکه این تعداد شامل پنج هزار و 71 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر بوده اند، گفت: 305 نفر از دستگیر شدگان را قاچاقچیان اصلی مواد مخدر تشکیل می دهند.

وی در ادامه با اشاره به روی آوردن جوانان به مواد مخدر صنعتی تاکید کرد: اکنون این مواد پس از مواد مخدر سنتی که عمدتا در برخی کشورهای اروپایی تولید می شود بلای جان جوامع بشری بویژه کشورهای اسلامی شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر