بازدید 12609

ركوردار روپايي جهان بازهم ركورد زد

جالب اينكه اين جوان با انگيزه به صورت پشت به پله هاي برج روپايي مي زد كه كار دشواري بود و به طور متوسط در هر پله 8 بار روپايي زد كه ميانگين 14560 بار در صعود به برج ميلاد روپايي زد.
کد خبر: ۱۰۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۳ 08 June 2010
رکورددار روپايی زدن در جهان همزمان با سالروز ولادت دخت گرامی نبی اکرم(ص)حضرت فاطمه زهرا(س)مسير سخت و دشوار پله های برج ميلاد را در مدت سه ساعت و بدون وقفه روپايی زد و در بالای برج ميلاد مورد استقبال نماينده رسمی سازمان تربيت بدنی قرار گرفت.

به گزارش ايلنا، مسعود مرشدي نماينده سازمان تربيت بدني كه مراحل اجرايي و نظارت بر كار مهدي حب درويش ركورددار روپايي زدن در جهان را بر عهده داشت، در اين خصوص گفت: مهدي حب درويش با حمايت سازمان تربيت بدني و مديريت برج ميلاد كار روپايي زدن و صعود به برج ميلاد را ساعت 10/30 صبح روز 19 خردادماه آغاز كرد و پس از طي مسافت 1820 پله ايي برج ميلاد راس ساعت 13/30 به ساختمان زيبا و شيشه ايي بالاي برج رسيد. جالب اينكه اين جوان با انگيزه به صورت پشت به پله هاي برج روپايي مي زد كه كار دشواري بود و به طور متوسط در هر پله 8 بار روپايي زد كه ميانگين 14560 بار در صعود به برج ميلاد روپايي زد.

مهدي حب درويش كه از سوي كتاب ركوردهاي گينس به عنوان ركورددار روپايي زدن در جهان معرفي شده از سوي فيفا براي حضور و نمايش در جام جهاني 2010 آفرقاي جنوبي دعوت شده تا به اين كشور سفر كند و سازمان تربيت بدني در تلاش براي اعزام اين ورزشكار خوب كشورمان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار