بازدید 11558

پاسخ ايران براي مدودوف ارسال شد

کد خبر: ۱۰۳۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵ 08 June 2010
مهمانپرست در پاسخ به سئوالي درباره‌ي اظهارات اخير رئيس جمهور روسيه درباره ايران گفت: پيام جمهوري اسلامي ايران براي پاسخ به آقاي مدودف ارسال شده است و انتظار ما از مقامات کشورهاي منطقه اين است که مواضع خود را بر اساس خواست کشورهاي فرامنطقه اي تنظيم نکنند زيرا تامين منافع همه کشورهاي منطقه در گرو توسعه روابط و توجه به منافع درازمدت در منطقه است.

به گزارش مهر، رامين مهمانپرست در نشست امروز سه شنبه خود با خبرنگاران در پاسخ به سئوال مهر مبني بر اينکه تداوم ارسال کمک هاي انسان دوستانه از طريق کاروان هاي آزادي چه پيامدي را براي اين رژيم خواهد داشت، گفت: چنانچه رژيم صهيونيستي به اين کاروان ها حمله خود را ادامه دهد در افکار عمومي با انزجار بيشتري مواجه شده و سرانجام شکست سختي را متحمل خواهد شد.

وي افزود: اگر اين کاروان ها عاملي براي شکسته شدن محاصره غزه نيز بشود باز هم براي اين رژيم شکست محسوب مي شود ولي آنچه که مهم است اين است که براي ارسال اين گونه کمک ها جديت بيشتري به خرج داده شود و اين اقدامات ادامه پيدا کند.

وي درباره اينکه آيا حمايت آمريکا از رژيم صهيونيستي با شرايط کنوني در افکار عمومي جهان ادامه پيدا خواهد کرد يا نه، گفت: در اينکه اين اقدامات موجب سرافکندگي ايالات متحده در افکار عمومي شده است، ترديدي نداريم ولي بايد آمريکا بداند که ظلم و جنايت صهيونيست ها به واقع ناشي از حمايت هاي بي دريغ اين رژيم بوده و البته اين مسير منتهي به راه حلي براي موجوديت اسرائيل نيست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
آنها بر اساس منافعشان تصمیم می گیرند و اختیار خودشان و ملتشان را دست ماجراجویی های ما نمی دهند. تا کی می خواهیم سرمان را کنیم زیر برف
عجب جوابی، روسیه رو اوفش کردید. تو را به خدا بفرمایید آقایان ابتدا روشهای دیپلماتیک رو یاد بگیرند
قیمت گاز ایران و روسیه از روشهای دیگری هم بالا میرود.. این روش قدیمی است!
بابا آقاي مهمانپرست به خدا روسيه و عراق و تركيه و همه كشورها جز براي منافع ملي خودشان هيچ اقدام ديگري نمي كنند اين رو بفهميد!! براي انها هيچ گاه دوست و دشمن ثابت وجود ندارد بلكه منافع ملي ثابت وجود دارد. ويتنام بعد از 30 سال كه آمريكا دو برابر بمبه جنگ جهاني را روش ريخت بزرگترين صادر كننده پارچه به همان كشور دشمن شده است!
به اینجا که رسید خودشون رو با منطقه جمع می بندن =)) ای جوون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار