بازدید 1868

رادان: در برقراری امنیت، با کسی شوخی نداریم

کد خبر: ۱۰۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۸ 08 June 2010

جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: در برقراري امنيت با کسي شوخي نداريم و به صورت قانونمند و با بهره‌گيري از ابزارهاي قانوني با قانون‌شكنان در كشور برخورد مي‌شود.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان که به منظور شركت در يادواره سرداران و 130 شهيد انتظامي کردستان در سنندج سفر کرده بود، در گفت‌وگو با خبرنگاران، ماموريت نيروي انتظامي را تامين امنيت مردم از مرزهاي كشور تا درون شهرها بيان و تاكيد كرد: نيروي انتظامي تمام توان خود را در اين راه و در راستاي خدمت به مردم به كار مي‌گيرد.

وي عنوان کرد: محورهاي كاري نيروي انتظامي بر اساس وظيفه ذاتي خويش و خواست مردم است و از اين دو منظر به طور قاطع با هنجارشكنان و متجاوزان به قانون، برخورد مي‌شود.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي تاکيد کرد: كساني كه با قانون‌شكني بناي ناامني در كشور را دارند، بايد بدانند كه نيروي انتظامي با استفاده از ابزارها و امكانات قانوني با جديت با آنها برخورد كرده و در اين زمينه با هيچ كس شوخي نداريم.

سردار رادان در ادامه به وضعيت مرزها اشاره کرد و افزود: نيروي انتظامي در يك برنامه اساسي تمام وضعيت مرزهاي كشور را برآورد و براي جلوگيري از هجمه‌هاي آن سوي مرزها به سمت جمهوري اسلامي، طرح انسداد مرزها و نظارت و كنترل بيشتر بر آنها را پيش‌بيني كرد.

جانشين فرماندهي ناجا گفت: اولويت ناجا در اين طرح جنوب شرق كشور بود كه ‌در اين مناطق با توجه به حفر كانال، ايجاد برجك‌ها و پاسگاه‌ها و احداث خاكريز، وضعيت مطلوب شده است.

وي اظهار داشت: در حال حاضر در جنوب سيستان و بلوچستان نيز وضعيت نسبت به گذشته بهتر شده اما باز هم جاي كار دارد.

به گفته سردار رادان، منطقه شمال غرب كشور از اولويت‌هاي دوم ناجا در طرح مذکور بود که با اقداماتي اساسي از جمله احداث خاكريز، حفر كانال، ايجاد برجك، ديوار بتني، ايجاد پاسگاه و ديده‌باني‌ها وضعيت نسبتا مطلوب شده است.

وي عنوان کرد: وضعيت مرزهاي استان كردستان اگر چه نسبت به گذشته تغيير كرده است اما باز هم براي تحقق وضعيت مطلوب نيازمند پيگيري‌هاي ويژه است.

وي با تاکيد بر اينکه استان كردستان از امن‌ترين استان‌هاي كشور است، اذعان کرد: تحقق اين مهم به بركت خون شهدا، رزمندگي رزمندگان، مسئوليت مسوولان و ولايت‌مداري مردم حاصل شده است.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي همچنين به اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي توسط نيروي انتظامي اشاره كرد و افزود: اين طرح كه دولت مدتي آن را به عهده وزارت ارشاد گذاشته بود، براي اجرايي‌تر شدن به وزارت كشور موكول شده است.

وي تصريح کرد: در حال حاضر نيز در قالب اين طرح برخوردها با اراذل و اوباش باقيمانده، مواد فروشان، مزاحمان نواميس، سي‌دي فروشان به عنوان اهداكنندگان ابتذال فرهنگي در جامعه و در كل با جرائم سازمان يافته برخوردها آغاز شده است.

تا زماني که ولايتمداري در کشور وجود داشته باشد هيچ فتنه اي پيروز نمي‌شود

سردار رادان همچنين در يادواره سرداران و 130 شهيد انتظامي کردستان با اشاره به فتنه هاي پس از انتخابات، گفت: ولايتمداري ملت ايران فتنه‌هاي دشمنان و مزدوران آنها را ناکار کرد.

به گزارش ايسنا، سردار رادان اظهار داشت: فتنه‌گران مي‌خواستند که با تغيير نظام اسلامي به خون شهدا خيانت کنند و در اين راه نيز از تمام امکانات و تجهيزات دشمنان ملت ايران بهره گرفتند.

وي با بيان اينکه فتنه‌گران ايران را با گرجستان اشتباه گرفته بودند، افزود: آنها حتي خواننده هاي خارجي و لوس آنجلسي را به کار گرفته بودند که به دستاوردهاي ملت ايران و انقلابي را که با خون هزاران شهيد به اينجا رسيده است خيانت کنند كه به فضل خدا، درايت رهبر معظم انقلاب و حمايت مردم، دشمنان و مزدوران‌شان درس عبرتي گرفتند که هيچ گاه فراموش نمي کنند.

وي ملاک انقلابي بودن را ولايت‌مداري خواند و تصريح کرد: ملاک خط ولايت است و تنها کسي بايد خود را حامي و وفادار به دستاوردهاي انقلاب بداند که تا آخر با ولايت باشد.

وي اذعان کرد: بصيرتي که مورد نظر امام راحل(ره) بود در سايه يک چيز حاصل مي شود و آن تبعيت بي چون و چرا از مقام معظم رهبري است.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي با يادآوري فتنه هاي دشمنان انقلاب اسلامي در ابتداي انقلاب در کردستان خاطرنشان کرد: توهم‌گرايان در آن زمان مي خواستند که کردستان را از کشور جدا کنند، اما پيشمرگان کرد مسلمان و ساير شيرمردان و شيرزنان اين مرز و بوم نگذاشتند که اين توطئه تحقق يابد.

وي گفت: امروز کردستان از امن‌ترين استان‌هاي کشور است و اين امنيت و آسايش به برکت دلاورمردي‌ها و ايثارگري‌ها و اهداي خون هزاران شهيد به دست آمده است.

به گزارش ايسنا، وي اين فتنه‌ها را براي کشور آزمايش الهي عنوان و اضافه کرد: ايران اسلامي امروز سرافرازتر و قدرتمندتر از گذشته است و به برکت فداکاري مردم، اين ملت فهميده به يکي از کشورهاي قدرتمند در منطقه تبديل شده است.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي در پايان تاکيد کرد: دشمنان و مزدوران آنها بدانند که تا زماني که ولايتمداري در کشور وجود داشته باشد هيچ فتنه اي پيروز نمي‌شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان