بازدید 9011

پاسخ رجاء به یک خبر

کد خبر: ۱۰۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۷ 08 June 2010
بسمه تعالي

مدير محترم سايت تابناك
موضوع : جوابيه
با سلام و احترام

با عنايت به درج گزارشي در سايت تابناك به نقل از خبرگزاري ايلنا با كد خبري 102490، مورخ 15/03/89 ، سرويس راه و ساختمان، زير عنوان « قطار شيراز-اصفهان، قطاري كه سوت نمي زند » توضيحات ذيل ارسال مي‌شود. خواهشمند است دستور فرماييد نسبت به انعكاس آن اقدام نمايند:

پيرو اطلاع‌رساني‌هاي قبلي در خصوص برنامه حركت قطار در محور شيراز-مشهد و شيراز-تهران از زمان راه‌اندازي اين خط، به آگاهي مي رساند:

شركت قطارهاي مسافري رجاء به عنوان متولي بخش مسافري ريلي در راستاي رسالت خدمت‌رساني به هموطنان عزيز بويژه مردم خوب منطقه استان فارس و بعد از راه‌اندازي راه‌آهن شيراز، قطار شيراز –مشهد و بالعكس را راه اندازي كرد.

به‌طوري كه تا پايان سال 88 در مسير تهران-شيراز و بالعكس 5 قطار و در مسير شيراز-مشهد و بالعكس 40 قطار تردد كرده كه در مجموع بيش از 21 هزار مسافر جابه‌جا شده است.

گفتني است، در محور شيراز از مورخ 23 مهرماه لغايت اول آذر 88، قطار مشهد-شيراز به صورت يك سرويس در هر دو هفته، از مورخ 5 آذر لغايت 28 آذر 88 يك سرويس در هفته و از تاريخ 7 بهمن 88 تا پايان برنامه زمستاني ( 24 اسفند ماه 88 ) به صورت يك روز در هفته سير داشته است.

همچنين براي نوروز 89 علاوه بر قطار مشهد-شيراز ( يك روز در هفته )، قطار تهران-شيراز نيز به صورت دو روز در هفته در برنامه سير قرار گرفت كه بليت‌هاي آن نيز در زمان پيش فروش بليت‌هاي نوروزي سال89، در اختيار متقاضيان محترم قرار گرفت.
ضمناً از ابتداي سال 89 تاكنون نيز در مسير تهران-شيراز و بالعكس 36 قطار و در مسير شيراز-مشهد و بالعكس 14 قطار در سير قرار گرفته كه در مجموع 10 هزار و 800 مسافر جابه‌جا شده است.

در پايان، برنامه تابستاني حركت قطار شيراز-مشهد و بالعكس همچنين قطار تهران-شيراز و بالعكس را از تاريخ 11 خرداد 89 لغايت 10 مهرماه 1389 به شرح ذيل به اطلاع هموطنان عزيز مي رساند:

قطار شيراز –مشهد با سازمان درجه يك چهار تخته پلور سبز روزهاي چهارشنبه از شيراز حركت و جمعه‌ها از مشهد برگشت دارد.

قطار تهران-شيراز نيز با سازمان درجه يك 4 تخته پلورسبز پنج‌شنبه‌ها از تهران حركت و جمعه‌ها از شيراز مراجعت مي‌كند.


سهيل ابوالحسني
مديركل دفتر مديرعامل، روابط عمومي و امور بين‌الملل

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
یه دفعه هر سه ماه یکبار می ذاشتین :))

21 هزار مسافر کمتر از تعداد مسافرهای جابجا شده یک روز مشهد است. یعنی عملا هیچ!
(در مسیر مشهد هفته ای 350 قطار رفت و برگشت وجود دارد- شیراز هفته ای یکی!)
شیراز-اصفهان/شیراز-مشهد/تهران-شیراز/....؟؟؟؟خدا به داد لکوموتیوران برسه که اخرش هم معلوم نشد از کجا به کجا باید بره!!!!!!!!
چرا فقط يك روز در هفته؟ چرا در بقيه مسير ها هر روز قطار داريم ولي در مسير تهران شيراز فقط يك روز در هفته؟
والله اگه من شیرازیم،چیزی ندیدم!
آخه هنوز ایتگاهش آماده نیست!چطوره که حضرات اطلا حواسشون نیست یک سال آزگگار که افتتاح کردن وما خبر نداریم!؟
با سلام این قطار را تا به حال چه کسی دیده است شاید غیبی حرکت میکندخواهشمند هر کس از این قطار استفاده کرد اعلام کنند تا ما هم بدانیم
بفرمایند ایستگاه این قطار کجاست تا ما شیرازی ها از آنجا سوار بر قطار شویم!!
اگه میشه یه بلیط برای من بگیرید. تو سایت رجا که اصلا قطاری برای شیراز-مشهد یا تهران-شیراز وجود نداره!
سلام
1- بدون هرگونه تفسيري كه به غرض تعبير شود، نامه ارسالي شركت رجا گوياي اين مطلبه كه در سال 88 جمعا 45 قطار و در سال 89 تا امروز 50 قطار از اين مسير عبور كرده يعني جمعاً 95 قطار و به اين ترتيب 31800 نفر رو جابجا كردن.
اولاً از 13 خرداد سال 88 تا امروز يك سال و چند روز (دقيقاً‌ 370 روز) مي گذره و معنيش اينه كه به طور متوسط هر حدود 3.895 روز يك قطار از مسير استفاده كرده و يا به عبارت ديگه براي حركت هر قطار سيستم پر سر و صداي مورد بحث 93 ساعت و 28 دقيقه در انتظار بوده. من نظري نميدم تا خواننده (در صورت درج) خودش برداشت كنه.
ثانياً‌ توجه داشته باشيد در سال 88 45 قطار 21000 نفر رو جابجا كردن يعني هر قطار حدود 467 نفر و در سال 89 50 قطار 10800 نفر رو يعني هر قطار 216 نفر يعني ظرفيت قطارها به نصف كاهش پيدا كرده و دليلش ميتونه جالب توجه باشه.
2- تا جايي كه بنده ميدونم "رجا" حروف اول راه آهن جمهوري اسلامي ايرانه و درج همزه در انتهاي اين نام و تبديل كردنش به يك واژه تازي اگر اشتباه نباشه از ديد من ايراني بسيار ناپسنده. محض اطلاع شما در حروف 32گانه فارسي حرفي به نام همزه وجود نداره!!!
2- "مدير كل دفتر مدير عامل" هم در نوع خودش تاييدي ديگه بر اين ماجرا است كه در كشور ما ابتدا مديران متولد ميشن و بعد براشون پست مديريت تعريف ميشه نه اينكه براي جاي خالي مديريت به دنبال فرد داراي شرايط و شايسته بگردن.

يا حق!
اين قضيه قسم حضرت عباس و دم خروس ادامه داره هنوز؟؟
چرا تو سايت رجا بليط شيراز يافت نميشه پس آقاي ابواالحسني؟؟
www.raja.ir
آقای احمدی نژاد که گفته بودند دولت چندین سخنگو دارد !!!! شما از چی تعجب کردید که رجا نیوز جواب شما را داده؟
چه ربطی به قطار شیراز - اصفهان داشت اونوقت؟
ببخشید بلیطش رو کجا می فروشند؟
اونوقت قطار از همین ایستگاه موقت صدرا که ریل نداره حرکت می کنه یا از جای دیگه؟
بعد برای خرید بلیط باید حتما مدارک شناسایی خاصی مبنی بر آشنایی و رفاقت با آقای ابوالحسنی ارائه بدیم یا به همه بلیط می فروشند.
یه چیز دیگه چطوریه که تا یه اتوبوس جدید به خط شیراز تهران اضافه میشه ما همه دانشجو ها خبر دار میشیم چون مسیر دائمیمونه ولی الان 32 هزار مسافر با قطار رفته تهران و مشهد ولی یکیش هم خبرش تو خوابگاه مفتح نیومده ( تواین خوابگاه حدود 2000 دانشجو زندگی می کنن همه به نوعی از هم اطلاع دارن با واسطه یا بی واسطه)
ميشه بفرمان بليطش رو كجا ميفروشن!!!!!!!!!!!! ما كه هر دفتري رفتيم گفتيم شيراز بهمون خنديدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احتمالا بليتش گير تابناكي ها نيومده كه ...
لطفا سايت محترم تابناك همچون گذشته پيگري نمايد تا موضوع روشن شود. من با ديدن خبر خوشحال شدم و جهت خريد بليط مراجعه نمودم ولي خبري نبود.
خوب اگر مشكلي ندارد چرا در مسيرهاي پرمسافري همانند تهران فقط دو قطار ودر مسير مشهد يك قطار در هفته حركت دارد
بنام خدا
با سلام، لطفا جواب دهند که قطار اصفهان-شیراز چی شده؟ الان سفر ریلی اصفهان-شیراز برقرار هست یا خیر؟!!
ایشان درمورد قطار اصفهان شیراز صحبتی نکردند!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان