بازدید 8928

طرح جامع نيروي زميني سپاه ابلاغ شد

در طرح جديد، نيروي زميني سپاه به عنوان يك نيروي چاپك و حرفه‌اي تعريف شده كه قادر به پاسخگويي به تهديدي سخت و نيمه سخت مسلحانه باشد.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۱ 08 June 2010
جانشين نيروي زميني سپاه با اشاره به ابلاغ طرح جامع نيروي زميني سپاه گفت: در طرح جديد، نيروي زميني سپاه به عنوان يك نيروي چاپك و حرفه‌اي تعريف شده است.

به گزارش خبرگزاري فارس، سردار عبدالله عراقي جانشين نيروي زميني سپاه در جريان بازديد از تيپ مكانيزه رمضان مستقر در كيلومتر 30 اتوبان تهران - قم، با اشاره به ابلاغ طرح جامع نيروي زميني سپاه گفت: در طرح جديد، نيروي زميني سپاه به عنوان يك نيروي چاپك و حرفه‌اي تعريف شده كه قادر به پاسخگويي به تهديدي سخت و نيمه سخت مسلحانه باشد.

جانشين نيروي زميني با اشاره به تغيير ساختار نيروي زميني سپاه بر آمادگي كاركنان در ابعاد مختلف معنوي،‌ رزمي و آمادگي جسماني تاكيد كرد.

وي افزود: طبق تعريف جديد، نيروي زميني بايد نيرويي حرفه‌اي باشد و اين مي‌طلبد همه رده‌ها بسيج شوند و در سلسله مراتب پشتيباني نيرو قرار گيرند.

عراقي با تاكيد بر تقويت ابعاد معنوي، بصيرت سياسي، امام‌شناسي و دشمن‌شناسي گفت: با تقوا بودن لازمه كار است اما كافي نيست و بايد در كنار آن آموزش حرفه‌اي را فرا گرفت و آمادگي جسماني تحصيل كرد چرا كه با جسم ضعيف نمي‌توان كاري كرد.

جانشين نيروي زميني سپاه با اشاره به نقش‌آفريني تيپ مكانيزه رمضان در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: انتظار آن است كه در شرايط فعلي نيز سطح آمادگي تيپ به سطحي از مطلوبيت برسد كه تحت هر شرايطي آماده دفاع است.

عراقي در بخش ديگري از سخنان خود با ارزيابي مناسب از عملكرد گردان‌هاي امام حسين(ع) گفت: بايد سطح آمادگي اين گردان‌ها را به جايي برسانيم كه چاپك و توانمند بتوانند با كمترين تلفات بر دشمن پيروز شوند.

وي افزود: حركت آينده نيروي زميني سپاه يك حركت كاملا حرفه‌اي، خردمندانه و هوشمندانه است و ضروريست دائما آموزش و تمرين داشته باشيم.

عراقي با توصيه به سخت‌كوشي در آموزش نيروها تصريح كرد: فرماندهان بايد از نظر آمادگي جسمي، تخصص و تقوا جلوتر از بقيه و الگوي ديگران باشند.

جانشين نيروي زميني سپاه با برشمردن ويژگي‌هاي جنگ‌هاي آينده كه كوتاه مدت و مبتني بر اشراف اطلاعاتي دشمن همراه با آتش پر حجم هوايي خواهد بود تاكيد كرد: يگان‌هاي مكانيزه نيروي زميني سپاه با تغيير تاكتيك و چابك‌سازي بايد در خدمت جنگ‌هاي آينده باشند و قطعا زرهي مي‌تواند در نبردهاي آينده نقش‌آفرين باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
همش باید یا در حال جنگ باشیم یا آماده جنگ!؟
خیلی با مزه بود در طرح جدید نیروی چابک و حرفه ای تعریف شده است یعنی تا الان که میگفتن چابک و حرفه ای هستن نبودن اصلا گذشته از این ، این تعریف یعنی چه یعنی با تعریف ماهیت هم عوض میشه یا صرفا به عنوان تبلیغ ازش استفاده میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل