بازدید 8311

لزوم ارائه عدم‌سوء‌پیشینه برای ثبت‌نام در انتخابات‌شورا‌ها

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در تهران گفت: اخذ برگ سوءپیشینه اولین مدرک ضروری برای ثبت نام در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا است.
کد خبر: ۱۰۳۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ 24 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از تهران، ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران و رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تأکید وزیر کشور و فرماندار تهران ارائه مدرک عدم سوءپیشینه به عنوان اولین مدرک برای ثبت نام در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ضروری و لازم است.

وی گفت: باتوجه به اینکه تا زمان ثبت نام انتخابات شورا‌های اسلامی حدود ۴۵ روز دیگر زمان باقی است، متقاضیان و واجدان شرایط باید برای ثبت نام در این دوره از انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا حتماً نسبت به اخذ برگ سوءپیشینه اقدام و به منظور ثبت نام آن را ارائه کنند.

به گزارش فارس، ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌ها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه آغاز و تا ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه به مدت ۷ روز ادامه دارد.

بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شورا‌های اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر