بازدید 9127

دو خم استقلال در دست ۹ کشتی‌گیر شاکی!

کد خبر: ۱۰۳۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 24 January 2021
حاشیه‌های مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد تمامی ندارد. باشگاه استقلال که پیش از این اعلام کرده بود از امیرمحمد یزدانی و یونس امامی دو کشتی‌گیر خود به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد، روز گذشته 7 کشتی‌گیر و دو عضو کادرفنی خود  را با جرایم مالی سنگین مواجه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرمحمد یزدانی، نادر حاج آقانیا، محمدرضا سرگو، سجاد غلامی، عباس فروتن و علی موجرلو کشتی‌گیرانی بودند که از سوی این باشگاه با جریمه 35 درصدی و یونس امامی با جریمه 65 درصدی از قرارداد محکوم شدند.

محمد طلایی که در روز فینال از کشتی‌گیران تیمش خواسته بود مقابل بازار بزرگ صف آرایی کنند نیز 35 درصد و بهروز یاری که بعد از وقایع روز پایانی لیگ علیه رضا یزدانی مصاحبه کرده بود نیز 70 درصد با جریمه مواجه شدند.

بعد از کاهش قرارداد این 9 نفر از سوی باشگاه استقلال، آنها از این باشگاه به فدراسیون کشتی شکایت خواهند کرد.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال که با سرمربیگری رضا یزدانی قهرمان سابق کشتی جهان در لیگ آزاد شرکت کرده بود، در حالیکه با شکست تیم هیئت کشتی قائمشهر فینالیست شده بود، به دلیل اعتراض به برخی تصمیمات در تیم ملی، قصد داشت در فینال تنها با چند کشتی‌گیر روی تشک حاضر شود که درنهایت این قائله با وساطت محمد طلایی که عنوان مدیرفنی استقلال را یدک می‌کشید، تمام شد و همه کشتی گیران این تیم که از سوی رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی به محرومیت دو ساله تهدید شده بودند، روی تشک حاضر شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل