بازدید 11320

مرگ مشکوک یک نظامی آمریکایی دیگر در کویت

سنتکام مرگ یکی دیگر از پرسنل نظامی خود را در کویت بدون اشاره به جزئیات آن تایید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ 23 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، رسانه‌های آمریکایی از مرگ مشکوک یک پرسنل دیگر نظامی این آمریکا در کویت خبر دادند.

به گزارش وبگاه «آرمی تایمز» سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا) روز جمعه در بیانیه‌ای به طور رسمی از مرگ یک پرسنل ارتش این کشور مستقر در اردوگاه «عارف‌جان» در کویت مورخ بیستم ژانویه (چهارشنبه یکم بهمن) خبر داد.

سنتکام تنها با خانواده این نظامی ابراز همدردی کرده و به جزئیات بیشتر این مرگ مشکوک و حتی نام این نظامی نیز هیچ اشاره‌ای نکرده است. سنتکام تنها اعلام کرده که تحقیقات برای یافتن علت این حادثه در حال انجام است.

در یازدهم ژانویه (دوشنبه ۲۲ دی) نیز یک نظامی دیگر آمریکا مستقردر یک پایگاه هوایی طی یک سانحه کشته و ۲ همراه دیگر وی نیز مجروح شدند. سرهنگ «آرماندو هرناندز» سخنگوی فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در بیانیه خود مدعی شد که این نظامی در یک سانحه رانندگی با یک خودرو کشته شده است. ارتش آمریکا به دلایل امنیتی تاکنون به هویت این فرد اشاره‌ای نکرده است.

این در حالی است که ماه سپتامبر یک نظامی ارشد نیروی هوایی آمریکا به نام «جیسون کیافان» در کویت کشته شد. آمریکا در آن زمان نیز مدعی شد که این نظامی ارشد حین رانندگی بیرون از «پایگاه هوایی السالم» در کویت کشته شد.

ارتش آمریکا اخیرا تمرین‌های نظامی را در کویت انجام داد و نیرو‌های آمریکایی همراه با واحد‌های زرهی کویت تمرین‌های مشترکی برگزار کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان