بازدید 29561
۹

واکنش آموزش و پرورش به آتش‌سوزی کانکس فرهنگیان

وزارت آموزش و پرورش در پی وقوع حادثه تأسف برانگیز اصابت صاعقه و آتش سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان در سردشت دزفول، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 22 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، وزارت آموزش و پرورش در پی وقوع حادثه تأسف برانگیز اصابت صاعقه و آتش‌سوزی کانکس محل اسکان فرهنگیان در سردشت دزفول اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ (سه شنبه ۳۰دی ماه) رخ داد و متأسفانه در اثر برخورد صاعقه به کانکس محل اسکان همکاران فرهنگی، سه نفر از معلمان در منطقه چشمه شیرین و کنگرستان بخش سردشت دزفول دچار سوختگی شدند.

یک تن از فرهنگیان آسیب دیده در این حادثه از معلمین عزیز عشایری و دو تن دیگر نیز از معلمان عزیز روستایی بودند که شبِ حادثه برای اقامت در این کانکس مستقر شده بودند.

وزیر آموزش و پرورش دقایقی پس اطلاع از این حادثه ناگوار، به کورش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان مأموریت دادند که این موضوع را مورد پیگیری جدی قرار دهد که بلافاصله مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به همراه هیأتی در بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز حضور یافتند و در جریان مراحل درمان و اقدامات پزشکی صورت گرفته برای این عزیزان قرار گرفتند و ضمن تماس با دکتر نجاتی مدیر بیمارستان طالقانی اهواز خواستار تسریع و رسیدگی هر چه بیشتر به فرهنگیان حادثه دیده و ۳ نفر از جوانانی که برای کمک به آنان آمده بودند، شدند.

در عین حال مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به نیابت از وزیر آموزش و پرورش مأموریت یافت که نسبت به انتقال یکی از فرهنگیان آسیب دیده در این حادثه با رضایت خانواده ایشان به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان اقدام کنند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با حضور استاندار که به عنوان آخرین برنامه سفر وزیر در استان خوزستان برگزار شد، دستور داد که این موضوع با قید فوریت مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار بگیرد؛ در عین حال مراقب‌های درمانی از این عزیزان همدلانه انجام شود.

گفتنی است در حال حاضر حال عمومی همکاران بستری شده در بیمارستان طالقانی اهواز رو به بهبودی است و صبح امروز از بخش مراقب‌های ویژه به بخش داخلی این بیمارستان منتقل شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۹
برای سوریه مدرسه بسازید
کم ترین برخورد با وزیر آموزش ، عزل وی است
كلكسيون ضعف مديريت ها در اين وزارتخانه و ديگر وزارتخانه ها و نهادهاي مملكت تكميل شدني نيست !! كشوري با ثروت هاي خدادادي بي نظير چرا بايد معلمانش در كانكس باشند و دانش آموزانش در كلاس هاي در حال تخريب و مجهز به بخاري هاي نفتي چكه اي درس بخوانند؟!!!!!! حضرات كي مي خواهند از خواب بيدار شوند ؟
باعث تاسفه کل کشورهای دنیا روی اموزش سرمایه گذاری می کنن اونوقت معلم های ما بای تو کانکس بمونن و تو کانکس اموزش میدن
قابل توجه وزارت آموزش و پرورش و کسانی که معلمان حق التدریس را که از حق مسلم استخدام محروم کرده و منکران حق استخدام این معلمان مظلوم. معلمان حق التدریس در چنین شرایطی وظیفه ی خود را انجام میدهند....
اخر کار خودتو کردی اقای وزیر این همه دکتر نمکی میگه باز گشایی نکنین بعد از ترامپ بیشتر از همه از تو بدم میاد که این قدر حرف خودتو قبول داری یک ذره به جون مردم فکر کن
اینطوری توهم مدیریت جهان اسلام را دارید؟ نصب کانکس فلزی مستلزم نصب برقگیر هم می باشد چیزی که کلا فراموش شده است.
بله میدونیم و همینطور میدونیم که آموزش و پرورش با منت فراوان فقط تخت بیمارستان گرفته براشون.
شمادرنظربگیریدنماینده مجلسی که خودش درمرجع قانونگذاریه برای نقض قانون زده توی گوش مامورقانون حالا دیگه ازآموزش وپرورش هم انتظاری بیشترنیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان