بازدید 14763

آخرین وضعیت جاده‌های استان قزوین بعد از بارش برف

رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: به‌دلیل بارش برف و برودت هوا در استان قزوین، وضعیت عبور و مرور در محور‌های شمالی استان خصوصاً محور قزوین به رشت محدودهٔ گردنهٔ کوهین و محدودهٔ ضیاءآباد قره‌باغ را سخت کرده و تردد در این مسیر‌ها غیرممکن بود، اما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی به‌موقع و به‌صورت مداوم انجام شد و امکان تردد برای رانندگان فراهم گردید.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰ 22 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از قزوین، فرهاد ذاکری‌منش، رئیس پلیس‌راه استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از شب گذشته شاهد بارش برف همراه با وزش باد و کولاک و برودت هوا در استان قزوین بوده‌ایم.

وی افزود: به همین علت وضعیت عبور و مرور در محور‌های شمالی استان خصوصاً محور قزوین به رشت محدودهٔ گردنهٔ کوهین و محدودهٔ ضیاءآباد قره‌باغ را سخت کرده و تردد در این مسیر‌ها غیرممکن بود، اما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد و با همکاری دستگاه‌ها، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی به‌موقع و به‌صورت مداوم انجام شد و امکان تردد برای رانندگان فراهم گردید.

این مسؤول ادامه داد: در این وضعیت آب و هوایی که مستعد تصادفات جاده‌ای است، خوش‌بختانه با رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان عزیز، هیچ‌گونه تصادفی نداشته‌ایم و این جای تقدیر دارد.

ذاکری‌منش عنوان کرد: توصیهٔ زمستانی ما به رانندگان محترم این است که حتماً وسایل نقلیهٔ خود را به زنجیر چرخ تجهیز کرده تا در مواقع ضروری بتوانند از آن استفاده کنند، هم‌چنین لازم است وسایل نقلیه به تجهیزات گرمایشی مجهز باشد و رانندگان البسهٔ گرم و جیرهٔ خشک به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین در پایان تأکید کرد: معابر به‌دلیل سرما و یخبندان لغزنده است و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه از مهم‌ترین وظایف رانندگان محترم است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر