بازدید 15339

لیفت و فرم دهی بینی فقط در ده دقیقه !

روش های غیر جراحی زیبایی بینی که به آنها روش فرم دهی بینی در ده دقیقه نیز گفته می‌شود شامل تزریق مواد فیلر یا ژل مانند اسید هیالورونیک در زیر پوست برای تغییر موقت ساختار بینی می باشد. بعضی از بیماران ترجیح می‌دهند با استفاده از تزریق های سرنگ به نتایج دلخواه خود برسند تا اینکه زیر چاقوی عمل جراحی رینوپلاستی بروند. روشهای فرم دهی بینی بدون عمل جراحی همچنین برای افرادی که از نتایج عمل اول خود راضی نیستند برای اصلاح بینی می تواند مفید باشد.
کد خبر: ۱۰۲۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 21 January 2021

لیفت بینی با نخ

مقدمه

روش های غیر جراحی زیبایی بینی که به آنها روش فرم دهی بینی در ده دقیقه نیز گفته می‌شود شامل تزریق مواد فیلر یا ژل مانند اسید هیالورونیک در زیر پوست برای تغییر موقت ساختار بینی می باشد. بعضی از بیماران ترجیح می‌دهند با استفاده از تزریق های سرنگ به نتایج دلخواه خود برسند تا اینکه زیر چاقوی عمل جراحی رینوپلاستی بروند. روش های فرم دهی بینی بدون عمل جراحی همچنین برای افرادی که از نتایج عمل اول خود راضی نیستند برای اصلاح بینی می تواند مفید باشد. 

ماندگاری روش فرم دهی بینی در ده دقیقه

اثرات روش لیفت بینی می تواند برای مدت شش ماه ماندگاری داشته باشد. البته با توجه به پوست افراد و نوع ماده پرکننده یا ژل مورد استفاده، نتایج ممکن است از ماندگاری بیشتری برخوردار شود و حتی تا ۳ سال نیز می تواند دوام داشته باشد. روش فرم دهی بینی در ده دقیقه برای افرادی که تمایل دارند برجستگی‌های بینی خود را صاف کنند و یا می خواهند بینی‌شان زاویه دار تر به نظر برسد کارایی دارد اما یک راه حل دائمی نیست . به هر حال این روش می تواند برای کسانی که از عوارض و خطرات جراحی رینوپلاستی نگران هستند یک راه حل موقتی و موثر باشد. 

نحوه انجام روش لیفت بینی در ده دقیقه به چه صورت است؟

در این روش مواد پرکننده پوستی که به آنها فیلرهای پوستی نیز گفته می‌شوند در زیر پوست در مناطقی که مورد نظر بیمار و یا پزشک است تزریق می شود. در واقع تزریق ها در نقاطی انجام می شود که بیمار می خواهید خطوط صاف تر و یا حجم دهی به بینی انجام شود. معمولاً از ژل اسید هیالورونیک برای تزریق استفاده می شود اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور طبیعی در بدن تولید می شود. همچنین در بعضی موارد از روش تزریق بوتاکس نیز برای فرم دهی بینی در ده دقیقه استفاده میشود.  از جمله روش های لیفت نیز میتوان به لیفت با نخ اشاره کرد که اطلاعات کامل لیفت با نخ در این لینک قابل مشاهده میباشد.

https://armanelahie.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d9%86%d8%ae-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/     

بعد از اینکه پزشک بینی را ارزیابی کرد در مورد نتایج مورد انتظار با شما صحبت می کند. سپس برای انجام مراحل کار ابتدا ممکن است از بی حسی موضعی در اطراف بینی و پل بینی استفاده کند. بنابراین در طی مراحل تزریق درد بسیار ناچیزی را احساس خواهید کرد. سپس صورت را خم کرده و در مناطق هدف گذاری شده تزریق ژل انجام می شود. معمولاً روش فرم دهی بینی در ده دقیقه برای تزریق در روی پل نوک بینی و دو طرف اطراف بینی کاربرد دارد ولی برای هرگونه تغییر شکل در بینی میتوان تزریق را در هر نقطه که دلخواه است تزریق نمود.  به طور کلی انجام این روش حداقل ده دقیقه طول می کشد و مزایای متعددی را به دنبال دارد. 

لیفت و فرم دهی بینی فقط در ده دقیقه !

لیفت ابرو با نخ

مزایای روش فرم دهی بینی در ده دقیقه

از طریق این روش می‌توان تغییرات زیر را روی بینی اعمال کرد:

  • نوک بینی خود را بلند تر کنید
  • نوک بینی خود را برجسته تر کنید
  • برجستگی های کوچک بینی رو صاف کنید
  • نوک بینی را حجم دهی کنید
  • برای کانتور و استتار کردن برجستگی های خفیف بینی

این روش تنها برای صاف کردن برجستگی های بسیار خفیف کاربرد دارد و اگر بخواهید برجستگی‌های بسیار بارزتر را صاف کنید و یا تغییراتی در استخوان بینی ایجاد کنید روش فرم دهی بینی در ده دقیقه موثر نخواهد بود و باید گزینه‌های دیگری مانند جراحی رینوپلاستی باز و بسته را در نظر بگیرید. 

لیفت ابرو و روش های آن

از جمله دیگر روش های لیفت میتوان به روش لیفت ابرو اشاره کرد. لیفت ابرو با نخ به صورتی است که با نخ های قابل جذب در پوست به راحتی میتوانید ابرو خود را لیفت کنید که به صورت فوری و بدون درد و یا جراحی میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیفت ابرو میتوانید به لینک قبل مراجعه فرمایید.

عوارض روش فرم دهی بینی در ده دقیقه چیست؟

عارضه خاص و قابل توجهی با این روش وجود ندارد و بیشتر بیماران فقط قرمزی و اریتم در ناحیه محل تزریق به همراه مقدار کمی حساسیت را تا دو روز بعد از عمل گزارش کرده اند. سایر عوارض جانبی نیز ممکن است وجود داشته باشد که به ندرت اتفاق می افتد به ویژه اگر این روش توسط یک پزشک ماهر انجام شود عوارض جانبی خاصی وجود ندارد.

اما بعضی از بیماران به ندرت ممکن است عوارض زیر را تجربه کنند:

  • کبودی و تورم در محل تزریق
  • جابجایی و حرکت ژل به قسمت‌های دیگر بینی و یا زیر چشم که باعث ایجاد حالت موج دار پوست و یا حالت بیش از حد پرشدگی پوست می شود
  • حالت تهوع
  • وجود حساسیت در بعضی از نقاط پوست به ویژه در نزدیک چشم که پر از رگهای خونی است

همین عوارض باعث شده تا روش فرم دهی بینی در ده دقیقه نسبت به سایر روش‌های غیر جراحی بینی مانند لیفت بینی با نخ پیچیده تر و دشوارتر باشد زیرا رعایت میزان مقدار تزریق  بسیار مهم و حساس است و یک اشتباه جزئی منجر به ایجاد برآمدگی ناخواسته در سطح بینی خواهد شد.

مراقبت های بعد از روش فرم دهی بینی در ده دقیقه چیست

طی یک الی دو ساعت پس از تزریق معمولاً تورم و قرمزی فروکش می کند و شما می توانید نتایج را مشاهده کنید.  بعد از انجام تزریق ها کمپرس یخ به همراه خود داشته باشید و  آن بر روی محل تزریق استفاده کنید. البته قبل از آن از پزشک بپرسید که آیا می‌توانید بر روی محل تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید یا خیر. ممکن است در بعضی از موارد استفاده مستقیم از کمپرس مناسب نباشد و باعث جابجایی مواد فیلر شود.

به طور کلی بعد از یک الی دو هفته نتایج نهایی کاملاً قابل مشاهده خواهد بود و همچنین تا آن زمان کبودی و تورم به طور کامل برطرف شده است. بعد از عمل نیاز به استراحت و  بهبودی وجود ندارد و همان روز می‌توانید به فعالیت‌های عادی خود و کار برگردید.

اگر قرمزی یا کبودی فروکش نکرد و متوجه شدید در حال گسترش است و یا سایر علائم حساسیت آلرژیک روی پوست ظاهر شد برای مثال کهیر از علائم حساسیت به مواد فیلر و ژل می باشد و یا دچار تب یا تاری دید شدید سریعاً به پزشک مراجعه کنید تا از عوارض جدی پیشگیری شود.

هزینه های روش فرم دهی بینی در ده دقیقه بسته به نوع ژل یا مواد پرکننده متغیر است همچنین ممکن است نیاز باشد که چندین تزریق انجام شود و بعد از مشاوره با پزشک و تعیین تعداد تزریق و می توانید هزینه ها را با سایر روشها برای مثال لیفت بینی با نخ و یا سایر تکنیک های غیر جراحی برای بالا کشیدن بینی مقایسه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار