بازدید 2222

هدايتي: ريكارد به ما پيشنهاد 1.5 ميليون دلاري داده است

اين را بدانيد برخي از پيشنهادهاي مربيان خارجي بسيار خوب است چرا كه هزينه خرج كردن براي جذب دو بازيكن است، اما متاسفانه اگر من به دنبال مربي ايراني بروم هزار حرف و حديث پيش مي‌آيد. اگر با قلعه‌نويي مثلا حرف بزنم مي‌گويند تو پرسپوليسي هستي چرا مربي استقلالي مي‌خواهي جذب كني. اگر با مربي ديگر حرف بزنم به شيوه ديگر مرا زير سؤال قرار مي‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۳ 07 June 2010
رئيس هيات مديره باشگاه استيل‌آذين گفت: با فرانك ريكارد مذاكراتي داشتيم و او به ما پيشنهاد 1.5 ميليون دلاري داده و اين نامه موجود است.‌

به گزارش فارس،‌ حسين هدايتي در خصوص مذاكره علي كريمي با بازيكنان براي پيوستن به استيل‌آذين عنوان كرد: اين حرف‌هايي را كه در برخي رسانه‌ها مي‌زنند اصلا درست نيست. كريمي دوست من و بازيكن و كاپيتان با ارزشي براي استيل‌آذين است. من از ايشان در جلسه‌اي تقاضا كردم به استيل‌آذين كمك كند. او نيز با 3 بازيكن بنا به درخواست من وارد مذاكره شد و خوشبختانه به ما كمك كرد تا با آنها به توافق برسيم. اين كار مداخله در كار مسئولان باشگاه نيست بلكه يك نوع كمك است كه اين بازيكن با ارزش و ستون استيل‌آذين براي ما انجام داده است.
وي افزود: من و آجورلو با هماهنگي‌هايي كه با پيرواني شده است براي جذب بازيكن تصميم مي‌گيريم و غير از اين فرد ديگري دخالتي ندارد.

هدايتي در جواب سؤالي مبني بر اينكه چرا نظم و انضباط فصل نقل و انتقالات را با قيمت‌‌هاي زياد به هم ريخته‌ايد، گفت: استيل‌آذين به سرنوشت تيم‌هاي قبلي كه خصوصي شده‌اند اما شكست خورده‌اند دچار نمي‌شود. سال اولي كه پا به فوتبال گذاشتيم همه گفتند استيل‌آذين فقط 4 سال عمر مي‌كند. ‌اين روزهايي كه مي‌گذرد 4 سال استيل‌آذين به پايان رسيده و مي‌بينيد كه قرص و محكم كار خود را ادامه مي‌دهيم. البته بايد بگويم از تأسيس باشگاه استيل‌آذين 6 سال مي‌گذرد اما اجازه ندادم خدشه‌اي بر پايه‌‌هاي اين تيم وارد شود. ما به هيچ عنوان قصد بهم زدن نظم و انضباط در قيمت بازيكنان را نداريم و با لطف خدا كارمان را با قدرت پيگيري مي‌كنيم.

مالك باشگاه استيل آذين تصريح كرد: تعجب مي‌كنم چرا برخي از دوستان، ما را زير سؤال مي‌برند و مي‌گويند با قيمت‌هاي گزاف نظم و انضباط را بهم مي‌ريزيم. من با بازيكني در روزهاي اول فصل نقل و انتقالات صحبت كردم و با او به توافق رسيديم اما تنها ساعاتي بعد همان بازيكن به ديدار من آمد و اعلام كرد كه طبق اين اسناد و مدارك يك تيم پرطرفدار حاضر است 50 ميليون بيشتر بدهد. آيا من قيمت‌ها را بالا بردم؟

هدايتي يادآور شد: ما هزينه مي‌كنيم چون نتيجه مي‌خواهيم اما قانون را زيرپا نمي‌گذاريم. به خيلي از فوتبال دوستان مي‌گويم قيمت‌هاي ما پائين‌تر از برخي از تيم‌هاي صنعتي و دولتي براي جذب بازيكن است و اگر لازم باشد اين موضوع را با مدارك ثابت مي‌كنم.

رئيس هيأت مديره استيل‌آذين تاكيد كرد: بايد چند دليل ديگر نيز براي حرف‌هايم بگويم. ما با هر 6 بازيكني كه وارد مذاكره شديم بعد از چند روز اتفاقات عجيبي افتاد. آنها اعلام كردند برخي از تيم‌ها حاضر هستند مبالغ بيشتري به آنها پول بدهند و يا تسهيلات ويژه براي آنها در نظر بگيرند. حالا من نمي‌دانم چرا فقط همه به دنبال استيل‌آذين هستند تا اين تيم را زير سؤال ببرند. با مدرك مي‌گويم در فصل گذشته 5 ميليارد و 300 ميليون تومان براي استيل‌آذين خرج كردم اما خيلي از جاهاي ديگر كه دوست ندارم اسم ببرم دو برابر ما هزينه كردند. ‌چرا آنها را ناديده مي‌گيريد؟ آنها با قيمت‌هاي خيلي بالاتر بازيكن جذب كردند، آيا اين هم تقصير من است؟

وي اظهار داشت:‌ قبول دارم اگر 3 يا 4 تيم در ليگ برتر پرقدرت باشند فوتبال بي‌معني مي‌شود و جذابيت خود را از دست مي‌دهد. به همين دليل بايد به سمت خصوصي‌سازي حركت كنيم يا اگر باشگاه‌ها دولتي هستند به آنها رسيدگي بيشتر كنيم. ‌همين موضوع رقابت‌ها را بيشتر، زيباتر و جدي‌تر مي‌كند.

هدايتي در جواب سؤالي كه آيا به دنبال جذب علي دايي نيز خواهيد رفت يا خير، گفت: دايي دوست بسيار خوب من است و مطمئن هستم شايستگي‌اش را مجددا با مجموعه پرسپوليس به نمايش خواهد گذاشت. افتخار مي‌كنم كه يك روز در خدمت علي دايي باشم اما او سرمربي پرسپوليس است و فعلا درباره اين موضوع نبايد حرف زد.

رئيس هيأت مديره باشگاه استيل‌آذين در خصوص كدورت‌هاي بوجود آمده بين كريمي و دايي گفت: دايي و كريمي دوست و با يكديگر برادر هستند. اميدوارم كدورت‌هاي اين دو نفر هرچه سريع‌تر برطرف شود تا شاهد اين باشيم كه آنها با يكديگر مشكلي نداشته باشند. اين موضوع به فوتبال ما بيشتر كمك مي‌‌كند.

هدايتي در خصوص حضور علي پروين به عنوان مديرفني استيل‌آذين و آخرين وضعيت حشمت مهاجراني گفت: خوشحالم كه فردي فوتبالي به نام پروين دوباره به خانه خود يعني استيل‌آذين برگشت. اميدوارم با تجارب او براي رسيدن به موفقيت مانع‌ها را راحت‌تر از بين ببريم.
وي افزود: حالا كه پروين به استيل‌آذين آمده از حشمت مهاجراني كه يكي از سرمايه‌‌هاي فوتبال ايران است در بخش ديگري از باشگاه استفاده خواهيم كرد. افتخار مي‌كنم كه باشگاه استيل‌آذين از وجود بزرگاني چون مهاجراني استفاده مي‌كنند. براي او پست بسيار خوبي را در نظر گرفته‌ايم كه شايد رئيس سازمان فوتبال استيل‌آذين باشد.

هدايتي در خصوص مذاكره با مربيان خارجي و ايراني گفت: با ريكارد مذاكراتي داشتيم. او به ما پيشنهاد 1.5 ميليون دلاري داده كه اين نامه به صورت مكتوب موجود است و تا 30 ساعت درباره اين موضع تصميم مي‌گيريم.‌ حالا من نمي‌دانم چرا برخي از ارقام در رسانه‌ها نوشته مي‌شود كه اصلا واقعيت ندارد. درباره سرمربي تا يك هفته آينده تصميم نهايي را مي‌گيريم.

وي عنوان كرد: اين را بدانيد برخي از پيشنهادهاي مربيان خارجي بسيار خوب است چرا كه هزينه خرج كردن براي جذب دو بازيكن است، اما متاسفانه اگر من به دنبال مربي ايراني بروم هزار حرف و حديث پيش مي‌آيد. اگر با قلعه‌نويي مثلا حرف بزنم مي‌گويند تو پرسپوليسي هستي چرا مربي استقلالي مي‌خواهي جذب كني. اگر با مربي ديگر حرف بزنم به شيوه ديگر مرا زير سؤال قرار مي‌دهند.

هدايتي خاطرنشان كرد:‌ ظرف چند روز آينده تكليف سرمربي خود را روشن مي‌كنيم و اگر دچار مشكلي شديم كه به ما اجازه نداد مربي خارجي باتجربه و خوب جذب كنيم با پيرواني و عابدزاده و مديريت پروين كار خودمان را ادامه مي‌دهيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر