بازدید 12835
۱

تخفیف بدون تکرار ایران‌تایمر در جشن تولد ۱۰سالگی

ایران تایمر با یک دهه تجربه تخصصی در زمینه ساعت مچی همراه شما ساعت دوستان است.
کد خبر: ۱۰۲۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 21 January 2021

ایران تایمر با یک دهه تجربه تخصصی در زمینه ساعت مچی همراه شما ساعت دوستان است.

امسال ایران تایمر مفتخر است، جشن 10 سالگی اش را به عنوان اولین سایت مرجع ساعت مچی و زیورآلات در ایران با همراهان همیشگی و دوستداران دنیای ساعت جشن بگیرد.

در این جشنواره فروش، مشتریان به دو دسته جدید و قدیم تقسیم شده اند. فقط یکبار در سال و داخل این جشنواره است که مشتریان جدید (کسانی که قبلا در ایران تایمر عضو نشده اند و خرید نکرده اند)  می توانند از 10 درصد کد تخفیف برای خرید اولشان استفاده کنند.

همچنین مشتریانی قدیمی ایران تایمر،این بار می توانند برخلاف حالت عادی تخفیف 5 درصدی از 12 درصد تخفیف استفاده نمایند.

تخفیف بدون تکرار ایران‌تایمر در جشن تولد ۱۰سالگی

یک دهه تجربه تخصصی ایران تایمر، با هدف ارائه اطلاعات صحیح در خصوص خرید ساعت مچی اورجینال و تشخیص برند ساعت اصل از غیر اصل از ابتدا وجود داشته و همواره ادامه خواهد داشت.

مهم ترین پیغام ایران تایمر در این 10 سال، نه به کالای تقلبی بوده و در این راستا با تولید محتوای متنی و ویدیویی سعی داشته تا این آگاهی را به تمامی کسانی که قصد خرید ساعت مچی اورجینال دارند، برساند.

از مهمترین مزایای خرید ساعت مچی اورجینال که این مجموعه بر آن تاکید دارد، حفظ اصالت کالا و خدماتی است که از سمت برند آن محصول دریافت می کنید.

به بیان ساده تر، هنگامی که شما یک ساعت مچی اصل خرید می کنید، خیالتان از بابت اصالت برند، کیفیت جنس به کار رفته در محصول و خدمات پس از فروش آن راحت است که این موارد در ساعت مچی فیک وجود ندارد.

در نگاهی دیگر، با توجه به اینکه محصولات فیک شاید از نظر ظاهری تفاوتی با اصلشان نداشته باشند، ممکن است شما بابت خرید این محصول مبلغی پرداخت کنید که با مبلغ خرید یک کالای اصل مطابقت داشته باشد اما در عوض اصالت آن کالا در هیچ جا تضمین نشده و صرفا وجه شما ناچیز شده است

بنابراین، آگاه سازی مشتریان و ترویج فرهنگ خرید کالای اصل برای جلوگیری از تجربه خرید تلخ برای شما، یکی از مهم ترین اقدامات ایران تایمر می باشد و سعی می شود با بیان صادقانه و مشاوره درست، یک انتخاب حرفه ای و خرید لذت بخش را برای شما فراهم کند.

همچنین سایت فروشگاه آنلاین ایران تایمر، خود را موظف دانسته تا در راستای ارائه خدمات مناسب و راحت برای مخاطبانش، هر سال خدمتی جدید به مجموعه اش اضافه کند. از خدمات ایران تایمر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضمانت اصالت کالا اولین تعهد این مجموعه است که روی تمامی ساعت مچی ها و زیورآلات این تعهد لحاظ شده.

از خدمات جدید ایران تایمر، شرایط اقساط با مهلت بازپرداخت 3 ماهه است که با درک شرایط اقتصادی حاکم، بدون سود و بدون ضامن این امکان فراهم گردیده.

7 روز ضمانت بازگشت آسان کالا، ارسال سریع 3 ساعته سفارش، انتخاب طلایی بین 3 محصول درب منزل، 4 نوع اقساط با شرایط متفاوت و خدمات پس از فروش از دیگر خدمات رسانی های ایران تایمر برای مخاطبانش است.

در جشنواره تولد ایران تایمر، به منظور قدردانی از مشتریان جدید و قدیم درصد تخفیف هایی در نظر گرفته شده که از تخفیف های حالت عادی این مجموعه بیشتر است و برای تمام محصولات داخل سایت قابل استفاده می باشد.

اگر قصد خرید ساعت مچی اورجینال اما با آگاهی کامل و صادقانه دارید، جشنواره تخفیف دار ایران تایمر را از دست ندهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چقدر بی سابقه!
ساعت فروشی ها یکم اصرار کنی 10 درصد که میدن
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی