بازدید 12010

برخی تاکسی‌ها بنگاه تبلیغاتی ضدنظام هستند!

محمدرضا احمدی سنگری در نشست بررسی مشکلات حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری شهرستان رشت با تأکید بر تعریف منشور اخلاقی و اجتماعی برای رانندگان تاکسی اظهار کرد: «همه ما از شرایط سخت فعالیتی رانندگان تاکسی مطلع هستیم، اما رانندگان باید بدانند که تمامی این تسهیلات و حمایت‌ها را نظام برایشان فراهم می‌کند.»
کد خبر: ۱۰۲۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰ 20 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدرضا احمدی با انتقاد از اینکه برخی از رانندگان بنگاه تبلیغاتی ضدانقلاب می‌شوند، افزود: «رانندگان تاکسی به ‌واسطه شغل‌شان با افراد فراوان و مختلفی سروکار دارند و متأسفانه برخی از همین افراد ناخواسته با سخنانی که مطرح می‌کنند، به‌عنوان یک بنگاه تبلیغاتی ضدنظام اقدام می‌کنند.»

او با انتقاد از بی‌سروسامانی ناوگان‌های حمل‌ونقل بین‌شهری تصریح کرد: «ایستگاه‌های بین‌شهری باید ساماندهی شود و در برخی از موارد شاهد هستیم که شهرداری‌ها به ‌واسطه اینکه ناوگانی مابین محدوده خدماتی وجود دارد، به عملکرد آن نظارتی ندارند و حتی نرخ کرایه در این ایستگاه‌ها توسط افراد خاصی تعیین می‌شود.»

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تغییر دائمی برخی از ایستگاه‌های تاکسی گفت: «تمامی فعالیت‌ها در این حوزه باید بر اساس چارچوب و منشور مشخص انجام شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۴
دیگه دهن مردم رو هم میخواهید ببندید؟
هه ! تازه فهمیده ! نمونه بارز مسئول خوااااب !
از وقتی بچه بودیم تو اتوبوس و تاکسی مردم بحث سیاسی می کردن.
یکی هم نوشته بود ، از سال آینده یه بودجه اضافی تایین می کنن برای نظارت بر رانندگان توسط صداوسیما !
اينا چرا توهم زدن
چه امكاناتي نظام براي رانندگان تهيه نموده.حرف اين آقا مثل اينه كه به نظام براي انها امكان تنفس كردن فراهم نموده.
آقا خجالت بكشيد
يه روز راننده تاكسي بشيد فقط يه روز بعد بشينيد از موضع قدرت با رانندگان كه به هزار و يك درد و گرفتاري در حال ارتزاق هستند . دو تا غر هم نزنن خيلي بهتون خوش ميگذره
همشون توهم توطئه دارن...

از راننده تاکسی هم میترسن...
نظزت چیه این هم بدیم دست شورای نگهبان؟
بعضی از این نماینده ها حرف ها و صحبت های که می کنن من رو یاد روسیه زمان استالین میندازه.لطفا از تاریخ درس بگیرید.
وقتي دولت با مردم بازي مي کند يک روز دلار را 32 مي برد بالا يک روز شعار 10 توماني ميدهد يک بورس را تبليغ مي کند بعد آن را آتش مي زند، قيمت ارزاق را روزانه بالا ميبرد و ساير وسايل مانند لاستيک و يدکي چندين براب ميشود... تاکسيرانها هم جزيي از مردمند و در معرض اين بازيها هستند مسلما جونشان در ميايد که مبلغ منفي کنند
احمدی سنگری که نه میشناسمت و نه دیدمت،مردم عادیکه دارن زندگیشونو میکنن اما پر حرفی های شماها مسئولین که زیاد حرف میزنید و باید باید میکنید و در این میان جیب هایتان را پر میکنید و به ریش مردم میخندید،جگر مردم را میسوزاند چون همیشه مشکلاتی که برای این مردم بوجود امده را به گردن خودشان انداخته و همیشه مردم را بدهکار میکنید.
ضد نظام تر از مسئولین که فقط حرف میزنند،کسی سراغ ندارد.
فقط همینو کم داریم که از این به بعد راننده های تاکسی رو هم بیارن تلویزیون برای اعتراف!!!
به این میگویند تفتیش عقیده.از فردا هم باید رانندگان تاکسی امتحان عقیدتی سیاسی بدهند و یا توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت بشوند که مبادا نظری غیر از نظر نظام داشته باشند.عجب نمایندگانی منتسبی وارد مجلس شدند این سری.
اگر انتخابات آزاد بود به هيچ عنوان افرادي مانند تو نماينده چنين شهري نمي شديد. نماينده شهري هستي كه مردمش كاملا خلاف توفكر مي كنند و عمل مي كنند.
ضمنا شما كارگزار مردم هستيد و از منابع ملي كه ما در اختيار شما قرار داده ايم بايد كشور را به خوبي اداره كنيد كه بلد نيستيد. ضمن اينكه هيچ منتي هم اين نظام سر ما ندارد بلكه برعكسش است.
جناب نماینده اگرقدرت حل مشکلات این عزیزان رانداری دیگرتهمت وبرچسب به آنهانزنید.
این هم ازهمان مواردهست که قصددارید صورت مسأله راپاک کنیدوبه فکرحل مسأله نیستند!
ولی خداییش تحلیلگرای اقتصادی و سیاسی و بانکی و ورزشی و خانواده و صنعتی و پزشکی و قضایی خوبی هستن !!
هیس دخترها فریاد نمی زنند !
هر چی به سرت اومد باید سکوت کنی
این منطق بسیاری از مسئولین هست متاسفانه
بجای اینکه این مسئول بگوید که نظام مدیون راننده تاکسی و مردم است ، می گوید راننده تاکسی مدیون نظام است ؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار