بازدید 9536

حجةالاسلام تقی رهبر: مطهری اصولگراست

محمد تقي رهبر، عضو اين هيات، در گفت‌وگو با ايلنا، با اشاره به مذاكره‌اش با مطهري و دعوت وي براي حضور در اين جلسه، گفت: ايشان به دليل مشغله كاري كه ديروز داشتند نتوانستند در جلسه هيات داوري فراكسيون اصولگرايان حضور يابند. اما وعده دادند كه در جلسه فردا (روز سه شنبه) حضور پيدا كنند.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵ 07 June 2010
در حالی که برخی رسانه ها نوشتند که مطهری هيات داوري فراكسيون اصولگرايان در نظر داشت تا با دعوت از علي مطهري در جلسه عصر ديروز اين فراكسيون به بررسي آخرين مواضع وي در خصوص يادداشت اخيرش بپردازد.

محمد تقي رهبر، عضو اين هيات، در گفت‌وگو با ايلنا، با اشاره به مذاكره‌اش با مطهري و دعوت وي براي حضور در اين جلسه، گفت: ايشان به دليل مشغله كاري كه ديروز داشتند نتوانستند در جلسه هيات داوري فراكسيون اصولگرايان حضور يابند. اما وعده دادند كه در جلسه فردا (روز سه شنبه) حضور پيدا كنند.

به گفته وي، در غياب مطهري موضع گيري‌هاي وي مورد بررسي اعضاي هيات داوري فراكسيون اصولگرايان قرار گرفت و تاكيد شد كه مطهري بايد نسبت به منظورش از بيان اين مسائل و بازتاب‌هاي آن در فضاي سياسي كشور توضيح دهد.

نماينده اصفهان با اشاره به اينكه مطهري به قياس شرايط كنوني كشور با صدر اسلام پرداخته و اشاره‌اي به مصاديق كنوني لشكر عمرسعد و ابن زياد داشته است، گفت: از آنجا كه اين بخش از اظهارات آقاي مطهري به برخي از شخصيت‌هاي نظام بر مي‌گردد، ايشان بايد توضيح دهند كه نيتشان چه بوده.

رهبر با بيان اينكه انتظار نمي‌رفت كه مطهري چنين موضع‌گيري داشته باشد، ابراز اميدواري كرد كه مطالب منتسب به مطهري اشتباه باشد و در ازاي تذكر هيات داوري فراكسيون اصولگرايان وي اظهارات نامطلوب و نادرست خود را اصلاح كند.

عضو هيات داوري فراكسيون اصولگرايان از تلاش اين هيات براي بازنگري ميان اعضاي اين فراكسيون خبر داد و گفت: اگرچه اكثر نمايندگان اصولگرايان خط مشي خوبي دارند و در چارچوب اصولگرايي حركت مي‌كنند؛ اما ممكن است ايراداتي هم داشته باشند كه ضرورت دارد به بررسي و بازنگري مجدد عملكرد اين اشخاص پرداخته شود.

وي در پاسخ به اينكه آيا اين بازنگري منجر به اخراج برخي از اعضاي فراكسيون اصولگرايان خواهد شد يا نه؟، اظهار داشت: بايد ببينيم كه عملكرد افراد در اين حد بوده است يا نه.

به گفته وي، چنانچه عملكرد نمايندگان اصولگراي مجلس واقعا اصولگرايانه نباشد و تذكر به آنها نيز بي‌فايده به نظر برسد، احتمال اخراج برخي اعضا ممكن است. البته اميدواريم كار به آنجا نرسد.

رهبر در پاسخ به اينكه در صورت اصرار مطهري بر مواضع‌اش امكان اخراج وي از فراكسيون اصولگرايان وجود دارد يانه ؟، تصريح كرد: بايد توضيحات ايشان را بشنويم. ما اصرار به بيرون كردن افراد از فراكسيون نداريم و با رويكرد پدرانه و ناصحانه مايليم كه اعضاي فراكسيون را حفظ كنيم.
نماينده اصفهان در پايان با ابراز اميدواري نسبت به اينكه كار به اخراج مطهري از فراكسيون اصولگرايان نكشد، اظهار داشت: ما ايشان را خارج از دامنه اصولگرايي نمي‌دانيم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ما هم مثل ایشون معتقدیم
فقط یکی باید به اقای رسایی
کوچک زاده
حسینیان امثال بگه
حرف حق همیشه تلخ است متاسفم که با تهدید کرد میخواهید تندروها به اهدافشان برسند.
حقیقتاً اصول گرای واقعی آقای مطهری هستند که با مواضع بسیار دقیق و اصولی از نظام مقدس دفاع کرده اند. ایشان شخصیت شجاع و مبارز را از پدر بزرگوارشان به ارث برده اند.
چه خوب شد که گفتید جناب آقای مطهری اصول گراست و الا با دفاع بجایی که از سید بزرگوارمان حاج حسن خمینی کرد ما چیز دیگر فکر می کردیم.
جناب آقای مطهری بزرگوار بیشتر از این که اصول گرا باشد انسانی اصولی و منطقی است چرا که اصل و نسب آن هم از اصل اسلام دفاع می کردند
تیترتان با متن خیلی تفاوت دارد
ای کاش صحبتهای ایشان را در قسمت مطالب مرتبط می گذاشتید
بابا این چه آزادی بیانی است ، که یک نماینده مجلس نمی تواند نظرات خود را بازگو کند !
اتفاقاً ايشان کاملاً در دايره رعايت اصول اسلامي اظهار نظر مي کنند زيرا حقيقت را مي گويند و ممکن است اين حقيقت با محافظه کاري ساير اصولگرايان جور نباشد.
آفرین بر مطهری غیور که الحق و النصاف فرزند حلال زاده و خلف استاد شهید است و رودربایستی با کسی ندارد و حق طلب است
ایشان یک اصولگرای حقیقی است. اگر آقایان تعریف مجازی از اصولگرایی مد نظر دارند که مطابق سلیقه سیاسی ایشان است نه حقیقت پایبندی به اصول ، خوب این مشکلی است که باید با تصفیه افرادی چون دکتر مطهری به علاج آن بپردازند !
ظاهرا حرف حق آقاي مطهري براي بعضي ها ناخوشايند بوده است. بعضي از افراد مصونيت آهنين دارند و هر چه بخواهند مي گويند اما از سمت مخالف همه چيز بايد توضيح داده شود
یعنی حرف حق اینقدر تلخه؟
ايشان مشابهت‌سازي نكرده‌اند بلكه گفته‌اند كه نبايد شرايطي فراهم كرد كه بعضي از افراد اقدام به مشابهت‌سازي تاريخي كرده و مثلاً نوه حضرت امام را با امام حسين مقايسه كنند.
ایشان با این اطهار نظرهای فله ای خود فقط زمینه برخورد وایجاد فضای ملتهب در کشور رادامن میزنند وجالب است که خود رادر هرمسئله ای صاحب نظر وصاحب رای میداند وتقریبا خودراتافته جدابافته میداند واز نام استاد بزرگوار مطهری سوء استفاده میکند.ویا پشت سرآقای لاریجانی سنگر میگیرد.یکی نیست از ایشان بپرسد شده شما تاکنون در قضیه ای بجای غرزدن وبلوا راهکاری برای حل مشکلات مردم داده باشید وبرادر گرامی یک نماینده بجز کارهای سیاسی بازی وظائف دیگری هم در مجلس دارد که آنهم پیگیری وبستر سازی برای حل مشکلات دولت محترم برای خدمات بهتر به مردم البته اگر این بزرگوار یادش باشد که مردئمی نیز وجود دارند ومردم فقط همان چند نفری که با ایشان ومثل ایشان در مجلس فکر میکنند نیست.
مطهري در كنار مردم بوده وخواهد بود
حالا كه كسي حرف حق را مي زند مي خواهند او را دم ساكت كنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر