بازدید 5894
۴
سردار جلالی:

توانمندی‌های نظامی جزو مسائل ناموسی انقلاب است

رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: دولت ترامپ ثابت کرد دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمان‌ها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت‌وگوی عادلانه وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ 17 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در یادداشتی نوشت: «تجربه حضور ترامپ در مسند ریاست جمهوری آمریکا هرچه نداشت این تجربه را برای طیف غرب دوست در ایران داشت که در دنیایی که هر لحظه می تواند «تیغ در کف زنگی مست» باشد به چه میزان توان دفاعی حیاتی و ناموسی است. دولت ترامپ ثابت کرد که دنیای امروز و فردا صرفا دنیای گفتمانها نیست و اساسا بدون اتکای به توان دفاعی فضایی برای گفت‌وگوی عادلانه وجود ندارد.

موضوع تسلیحات و خرید جنگ افزارها از جمله حوزه هایی بوده است که در طی ۴ دهه گذشته بیشترین تحریم‌ها و سختگیری‌ها نسبت به آن شده اما امروز و در رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی دیدیم که اتکای به درون در دل آتش تحریم، باغی از درختان اقتدار را به ثمر نشانده است. قدرت هوشمند موشکی و پهپادی امروز ایران، ثمره تحریم های سنگین آمریکایی هاست.

آنچه مهم است آن است که این توانمندی ها جزو مسائل ناموسی انقلاب و ایران اسلامی محسوب می شوند. ما برای دفاع از مردمانمان در برابر یاغی هایی همچون ترامپ قطعا منتظر چراغ سبز پایتختهای اروپایی نخواهیم بود. خوشبختانه امروز هم حتی کسی به ذهنش خطور نمی کند که این قدرت ملی را روی میز مذاکره با دشمن قرار دهد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
لطفا کتاب هنر جنگ سان تزو را بخوانید صفحات زیادی ندارد.
سردار ازقدیم گفتن اسلحه ناموس سرباز هست ولی ناموس فقط به توانمندی نظامی حفظ نمیشود شاید شما باتوانمندی نظامی بتوانید نوامیش کشوررا حفظ کنید ولی با معیشت بد اقتصادی وبیکاری جوانان وتورم وگرانی مسکن وخودرو وکالاهای اساسی چی میتوانی نوامیس کشورراحفظ کنی؟ ایا وقتی حانواده ای نتواند بخوبی ازپس امرارمعاش وهزینه زندگی براید ونتواند اجاره مسکن وتامین دارو وخوردوخوراک وپوشاک ایا همه خانواده ها دارای ایمان قوی وباتدین هستند که براه فساد کشیده نشوند تا ازطریق خودفروشی زندگی را تامین کنند؟ سردار چرا ماعادت کردیم هرچیزی را دراین کشور وپیروزی وموفقیت وبهبود معیشت را صرفادرگرو توانمندی نظامی بدانیم؟ سردار ازشماها بعید هست که همه اصل نوامیش وغیرت ناموسی را فقط درقدرت نظامی میدانید واین تفکر که متلاشی شدن یک خانواده را فقط فقط ضعف نظامی بداند مردود هست حفظ نوامیس هم باید درمرزها باقدرت نظامی وهم درداخل کشور با بهبود معیشت ورفاه نسبی واشتغال پایدار جوانان وخانواده ها حستجو کرد متاسفانه ما مخصوصا حوزویان ونظامیان حفظ ناموس را فقط با اقتدار نظامی میدانند ودربقیه مسائل امور اکشوری ومردم رارها کردند ومابرای اینکه یک کشور مقتدر داشته باشیم دروهله اول اقتصاد کشور دوم تسلیجات نظامی سوم اشتغال هروقت این سه ضلع امنیت کشورراباموازت هم پیش بردیم اونموقع میتوانیم دردنیا اقتدار خودرابه نمایش بگذاریم
دانش و صنعت هسته ای جز ناموس کشور نیست؟
نمیشه توانمندی اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و فرهنگی هم جزء مسائل ناموسی انقلاب باشه
اشتغال جوونای مملکت چی؟اون ناموسی نیست؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل