بازدید 8662

کشف ۶۴۵ ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۴۵ دستگاه ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال خبرداد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰ 17 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان شهرضا با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی در یک کارخانه ریخته‌گری که تعطیل شده اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کند که وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: پس از هماهنگی‌های لازم یک گروه از ماموران از محل مورد نظر بازرسی کردند که ۶۴۵ دستگاه ماینر قاچاق حین استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

وی با اشاره به اینکه طبق اظهارات اپراتور دستگاه روزانه حدود یک درصد بیت کوین به ارزش تقریبی ۸۵۰ میلیون ریال استخراج می‌کرده اظهار داشت: ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

هاشمی‌فر ادامه داد: دراین خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان فنی برای تولید هر بیت کوین حدود ۱۰۰ دستگاه در یک ماه باید روشن باشد که ۷۲ هزار کیلو وات ساعت برق معادل مصرف ۲۴ واحد مسکونی در یک سال را مصرف می‌کنند از شهروندان خواست، هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر