بازدید 6057

امتحانات دانشگاهها مجازی برگزار می شود

کد خبر: ۱۰۲۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 16 January 2021

معاون آموزشی وزارت علوم درباره احتمال برگزاری امتحانات به صورت حضوری در مناطق زرد و آبی گفت: این موضوع در ستاد کرونا مطرح نشده و امتحانات مانند روال ترم گذشته مجازی و غیر حضوری است.

به گزارش مهر، علی خاکی صدیق درباره احتمال برگزاری حضوری امتحانات در مناطق زرد و آبی گفت: امتحانات همان طور که قبلاً نیز اعلام شده است به صورت الکترونیکی و غیرحضوری برگزار می‌شود مگر اینکه ستاد کرونا مجوز بازگشایی دانشگاه‌ها در مناطق مذکور را صادر کند.

معاون آموزشی وزارت علوم ادامه داد: تا جایی که من اطلاع دارم این موضوع در ستاد کرونا مطرح نشده است بنابراین امتحانات در همه مناطق حتی شهرهای آبی و زرد به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، در روزهای اخیر عنوان شده بود با توجه به نهایی شدن پروتکل‌های بهداشتی جدید ستاد ملی مقابله با کرونا تا ابتدای هفته آینده و با توجه به فروکش کردن تب شیوع کرونا در استان‌های زرد و آبی چنانچه این ستاد برای بازگشایی دانشگاه‌ها در مناطق مذکور مجوز صادر کند احتمال تجدیدنظر وزارت علوم در تصمیم قبلی مبنی بر برگزاری مجازی امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ وجود دارد.

از این رو توصیه شده بود دانشجویان دانشگاه‌ها و واحدهای مستقر در این مناطق آمادگی لازم برای برگزاری حضوری امتحانات را نیز داشته باشند چنانچه ستاد ملی مقابله با کرونا مجوزهای لازم را صادر کرد دانشجویان بتوانند در امتحانات حضوری شرکت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر