بازدید 8647

پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی

به گزارش ايسنا، حمیدرضا حاجي بابايي در اين باره اظهار كرد: تا روز پنجشنبه 20 خرداد ماه سال جاري و در مرحله سوم پرداخت پاداش آخر خدمت بازنشستگان پيش از موعد، مبلغ 35 ميليون ريال پرداخت مي شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۹ 07 June 2010
وزير آموزش و پرورش گفت: بخش ديگري از پاداش پايان خدمت فرهنگيان بازنشسته پيش از موعد كه در سال 1388 بازنشسته شده اند پرداخت مي شود.

به گزارش ايسنا، حمیدرضا حاجي بابايي در اين باره اظهار كرد: تا روز پنجشنبه 20 خرداد ماه سال جاري و در مرحله سوم پرداخت پاداش آخر خدمت بازنشستگان پيش از موعد، مبلغ 35 ميليون ريال پرداخت مي شود.

وزير آموزش و پرورش در خاتمه افزود: با تامين اعتبار، مابقي پاداش آخر خدمت اين عزيزان درآينده اي نزديك پرداخت خواهد شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
دست وزیر محترم آموزش وپروش درد نکند واقعا مرد عمل است خدا پشت وپناه او باشد ما هم دعا گو هستیم انشا الله.
چرا تبعیض قائل میشوید من بازنشسته وزارت نیرو با بازنشسته فرهنگ چه فرقی دارم من خرج ندار م اگر میدید مال همه را بدهید
امید وارم تا روز کفن و دفن به دستانمان برسد .
بنده هم بازنشسته هستم و علاوه بر پاداش پایان خدمت از بابت اجرای قانون خدمات کشوری طلبکار هستم که تاکنون دیناری ازآنرا نداده اند مگر بازنشسته ها با هم فرق دارند چرا تبعیض قائل میشوند آیا دیواری کوتاه تر از دیوار ما نبود؟
بابا پس پاداش پايان خدمت بازنشسته هاي قبل از سال 1370 كي پرداخت ميشود.تو رو به خدا كمي هم به داد اينها كه سني از آنها گذشته باشيد.
قطعا این آقا بدون معلم و مدرسه سواد خواندن و نوشتن و در کنار آن توانائی استفاده از رایانه و ایمیل و هزار ها چیز دیگر را فرا نگرفته است. و امروزه به همین واسطه و برای جبران زحمات این عزیزان از اینکه حق و حقوق قشر معلم پرداخت شده خوشحال و راضی است. هر چند که خودش نیز گرفتار است . ولی از این موضوع خوشحال است.
آزمون مرحله دوم تیز هوشان 31 اردیبهشت برگزار شده و تا کنون 17 خرداد نتایج اعلام نشده با توجه به اینکه مدارس خوب و بنام دیگر مهلتی به اولیاء نمی دهند و ثبت نام کنی بعد انصراف دهی حدود 300 هزار تومان برای استرداد چک ها می گیرند (20 درصد شهریه و ...)متاسفانه مسوولان مرکز سنجش هم هیچ اعتنایی به سرنوشت بچه های مردم ندارند (و خیلی هم بد حرف می زنند) خواهشمندم دستور تسریع بفرمایید تا اولیا از سرگردانی خارج شوند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان