بازدید 7033
۳

توئیتر حساب کاربری واکسن روسیه را مسدود کرد

توئیتر حساب کاربری واکسن کرونای اسپوتنیک V که از طریق آن اطلاعات ضروری درباره این واکسن روسی در اختیار عموم قرار می‌گرفت را مسدود کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 15 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه (RDIF) پنج‌شنبه شب اعلام کرد که توئیتر حساب کاربری رسمی واکسن روسی اسپوتنیک V را مسدود کرده است.

صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه طی اطلاعیه‌ای در خصوص مسدود شدن حساب کاربری واکسن کرونای اسپوتنیک V در توئیتر اعلام کرد: حساب کاربری واکسن اسپوتنیک V در توئیتر مسدود شده است. ما از طریق این حساب کاربری تمام اطلاعات درباره واکسن اسپوتنیک V و فرآیند آن را در اختیار عموم قرار می‌دادیم. ما از طریق همین حساب توئیتری به شرکت آسترازنکا پیشنهاد کردیم که یکی از ترکیبات واکسن اسپوتنیک V را مورد استفاده قرار دهد و در خصوص انجام آزمایش‌های بالینی مشترک نیز به توافق رسیدیم.

صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه از تمامی کاربران حساب توئیتری واکسن اسپوتنیک V درخواست کرده است که از توئیتر بخواند این حساب کاربری را بازگرداند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
از روسیه می خواهیم از تویتتر استفاده نکند.خودش مشابه وطنی آن را بسازد.
فایزر و اسپونتک رو مخلوط بزنیم به رگ بلکه دعوا آمریکا و روسیه تمام شه
واکسن روسی یک فریبکاری آشکار است.این کشور ماههاست واکسیناسیون را شروع کرده اما کوچکترین اثری بر بیماری مشاهده نمیشود.این واکسن مجوز سازمان بهداشت هم ندارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار