بازدید 20571

جزییات محکومیت به اعدام یک کشتی‌گیر در خوزستان

رییس هیات کشتی اندیمشک گفت: مهدی علی حسینی که به جرم قنل محکوم به اعدام است اصلا کشتی گیر نبوده و فقط در زمان نوجوانی در سطح شهرستان تمرین کرده است اما متاسفانه موجی برای وی به راه افتاده با این مضمون که جلوی اعدام کشتی گیر اندیمشکی را بگیرید.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸ 14 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، غلامرضا قیطاسی روز پنجشنبه اظهار داشت:هرخلاف کاری را نباید به کشتی گیران اندیمشکی منتسب کنند و چهره کشتی گیران اندیمشکی را مخدوش کنند.

وی گفت: متاسفانه با نسبت دادن این افراد به هیات کشتی اندیمشک تنها ورزشکاران و کشتی گیران اندیمشکی را بدنام می کنند.

وی اضافه کرد: اندیمشک در کشور و جهان صاحب یک جایگاه است و برخی می خواهند به کشتی این شهرستان لطمه بزنند.

وی افزود: به هر حال این شخص چند سال گذشته، خلافی مرتکب شده و قاضی بر اساس مستندات برایش حکم صادر کرده است.

قیطاسی گفت: وی به خانه مردم رفته و یک نفر را به قتل رسانده است و طبیعی است که دادگاه او را به قصاص محکوم کند.

وی افزود: حالا چه شده است که رسانه های بیگانه حامی یک فرد قاتل شده اند و او را کشتی گیر معرفی میکنند.

وی اضافه کرد: رسانه های داخلی نباید به این مسائل خیلی دامن بزنند و چهره کشتی اندیمشک را خراب کنند

رییس هیات کشتی اندیمشک افزود: مگر ما ورزشکار تربیت کرده ایم که برود دزدی کند یا آدم بکشد پس حتی اگر ورزشکار هم باشد باید تاوان جرم خود را بدهد.

وی بیان کرد: به یاد ندارم علی حسینی بر روی تشک کشتی گرفته باشد و فقط شنیده ام در مقطع کوتاهی با کشتی گیران ما تمرین کرده است.

وی افزود: هر کسی که ۲ روز تمرین کرده باشد کشتی گیر نیست بلکه کشتی گیر کسی است که سال ها زحمت کشیده و مقام کشوری، آسیایی و جهانی کسب کرده باشد.

قیطاسی گفت: هر چند این شخص گناهکار است اما به هر حال نجات یک آدم هم یک طرف قضیه است. ما به همراه دیگر بزرگان شهرستان پیگیر کار علی حسینی هستیم اما خانواده مقتول راضی نمی شود که به وی رضایت دهند.

مهدی علی حسینی در سال ۹۴ یک نفر را به قتل رسانده که اتهامش در دادگاه تایید و برای وی حکم قصاص صادر شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۳
محکوم قضایی باید محکومیت خویش را تحمل کند حال کشتیگیر یا غیره ؛ چه فرقی میکند ؟! مثلا اگر یک مهندس دزدی کرد یا مرتکب قتل شد , چون مهندس بوده از پیگرد قضایی مصونیت می یابد ؟!
عدالت باید اجرا شود خانواده مخقتول هم حق دارند و باید حقوق انها هم در نظر گرفته شود چند سال پیش بابک قربانی کشتی گیر کرمانشاهی و قهرمان جهان مرتکب قتل شد او را در زندانی مخوف دیزل اباد زندانی کردند خانواده مقتول به هیچ عنوان رضایت ندادند او خودش را در زندان حلق اویز کرد و جان سپرد
کاری با این یکی ندارند چون سیاسی نیست
اخلاق خیلی وقت است که از کشورمان رفته
حالا بفرض این آقا ده تا مدال جهانی طلا داره آقا یکنفر رو بناحق به قتل رسونده باید قصاص بشه هر کسی که دوبنده پوشید که کشتی گیر نیست ایشون باید منش پهلوانی میداشت که نداشت و با قساوت یه انسان رو از هستی ساقط کرده . اونایی که میان طرفداری این قاتل رو میکنن چرا یه لحظه به فکر مقتول و خانواده اس نیستن
جناب قیطاسی عزیز حرف حساب زدند .این شخص قاتل و شرور سال 94از اندیمشک به شهرستان دزفول رفته و وارد خانه ی جراح چشم پزشک معروف دزفول که فردی سرشناس و مردمدار در سطح استان خوزستان هستند جهت دزدی رفته که پسر دکتر در طبقه ی بالا خانه بوده .وقتی مادر خانواده وارد خانه می شود این شخص جانی برویم اسلحه می کشد با داد و بیدادی های مادر مجتبی که دانشجوی پزشکی است سریع به طبقه ی همکف آمده که شخص قاتل در برابر چشم مادر با تیر روی سینه ی مجتبی می زند .مادر خانواده به حیاط خانه می آید تا به بیرون رفته و کمک طلب کند به زمین می خورد .این شخص تبهکار ناجوانمرد به بالای سر مادر می آید تا ایشان را هم کارش را تمام کند ولی اسلحه اش گیر می کند .فیلم دوربین مدار بسته های خانه ی دکتر .همسایه ها و مغازه های اطراف تصویر این حیوان پلید را گرفته اند .حال چه شده است که سعید عبدالولی .حبیب اخلاقی ووو که کشتی گیران معروف اندیمشک و کشور هستند و از اصل ماجرا و پیشینه ی این حیوان صفت خبر دارند وساطت می کنند و کمپین تشکیل می دهند .آیا این ظلم به جامعه نیست ؟؟؟
اولاکشتی گیرنبوده ثانیااگربوده باشد، دربرابرجرمی که مرتکب شده بادیگران چه فرقی دارد؟پس لطفاوطن فروشان خارج نشین وضدانقلابهای داخلی وخارجی، دهنتون راببندیدوفضولی درکارامورقضایی ایران اسلامی نکنید!.
اگر ورزشکار است که صد حیف به جامعه ورزشی این چنینی!!
اگر هم نیست چرا بزرگان کشتی کشور برای یک سارق مسلح قاتل که در روز روشن ساعت ۱۲ ظهر چنین جنایتی را جلوی چشمان مادرش مرتکب می‌شود پیش قدم میشود..
صد حیف به انقلابم که رابطه های پنهان و آلوده مالی که نماینده اندیمشک ایجاد کرده برای این اعمال...
این آقا دزدی کرده از دیوار خونه مردم بالا رفته با زور و کتک می خواسته طلاهای خانم خونه رو ازش بگیره که تنها فرزند این خانواده ی محترم که یک پسر جوان بوده ودر اتاق خواب با سر و صدای مادرش میاد بیرون و می خواد که به مادرش کمک کنه این بیشرف بهش شلیک می کنه و تنها فرزندشون رو جلوی مادرش به قتل میرسونه . حالا کشتی گیر و قهرمان شده
اقای حسینی فردی را کشته ومجازاتش اعدام است کسیکه آقای حسینی را میکشد چکسی ایشان را اعدام میکند در جنایت اول خانواده ای داغدار میشود در جنایت دوم هم خانواده ای عزادار است مرگ فقط دست خدا است اگر ایمان داشته باشیم اعدام محکوم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
قصاص حق خانواده مقتول است اگر چه عفو بهتر است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
تو اگر خدا را قبول داری،خداوند فرموده واز برای شما در قصاص حیات است.البته به گذشت هم توصیه فرموده
واقعاً نمی دانم چه معنی می دهد که خلافکارانی تحت عنوان ورزشکار، خبرنگار، هنرمند و..‌‌.مجازات نشوند و برعکس آدم بیچاره ای که مثلاً از روی فقر و نداری دکه ای کنار خیابان بگذارد مجازات شود. حتی دادگاه ویژه روحانیت هم باید جمع شود و همه در مقابل قانون یکسان باشند.
این آقا هم مسلحانه رفته خانه یک نفر و فرزند خانواده را جلو مادر کشته بعد که خواسته مادر را هم بکشد اسلحه اش گیر کرده و حالا انتظار دارد که بخشیده شود؟ فیلم آن در فضای مجازی موجود است. پسر پیغمبر باشد و خانواده مقتول هم رضایت بدهند بخاطر سرقت مسلحانه و قتل باید توسط حکومت اعدام شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان