بازدید 4240
۱

کرونا هر دقیقه جان ۳ آمریکایی را می‌گیرد

با توجه به آمار و ارقامی که از میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا در آمریکا ارائه شده است، در هر دقیقه سه آمریکایی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 14 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، آمار و ارقامی که از میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا در آمریکا ارائه شده، نشان می‌دهد که در هر دقیقه، سه آمریکایی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می‌دهد.

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح»، آمریکا روز سه‌شنبه در یک بازه زمانی بیست‌وچهار ساعته، ۴ هزار و ۴۷۰ مورد تلفات ناشی از کرونا را به ثبت رساند و به کشوری تبدیل شد که بد‌ترین ضربه را از ویروس کرونا متحمل شده است.

بر اساس این گزارش، آمار تلفات کرونایی روز سه‌شنبه در آمریکا از کل آمار رسمی تلفات در چین بیشتر بود. این کشور موفق شده با اعمال محدودیت‌های سخت‌تر و انجام آزمایشات و ردیابی‌ها شیوع این ویروس را متوقف کند.

حتی با وجود ارائه واکسن کرونا برای آمریکایی‌ها، افزایش میزان مبتلایان به کرونا موجب پر شدن بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها در برخی از نقاط این کشور شده است.

این وضعیت به گونه‌ای شده که بیماران کرونایی در بیمارستان‌های بزرگتر به داخل راهرو‌ها، تخت‌های مراقبت ویژه (آی‌سی‌یو) و حتی بخش اطفال منتقل شوند.

مقام‌های آمریکایی روز سه‌شنبه اعلام کردند که از ۲۶ ژانویه تمام مسافرانی که وارد آمریکا می‌شوند، باید آزمایش کرونای منفی داشته باشند.

دو شرکت آمریکایی «فایزر» و «مُدرنا» تأییدیه واکسن‌های ضد کرونایی خود را دریافت و میلیون‌ها دُز از آن‌ها را در سراسر ایالات متحده و کشور‌های دیگر از جمله انگلیس توزیع کرده‌اند.

تأیید واکسن فایزر در انگلیس حتی زودتر از آمریکا صورت گرفت و «آنتونی فائوچی» از مقامات گروه مقابله با ویروس کرونا در دولت آمریکا، آن را اقدامی عجولانه توصیف کرد.

تأیید واکسن فایزر از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و توزیع آن در این کشور هم در حالی انجام شد که مقامات بهداشتی هشدار داده بودند بررسی‌های لازم بر روی این واکسن هنوز به اتمام نرسیده‌اند.

از سوی دیگر میزان مبتلایان به کرونا در جهان نیز از ۹۱ میلیون مورد فراتر رفته است و دولت‌ها از جمله اروپایی‌ها که با موج دوم کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند را به اعمال دوباره محدودیت‌ها مجبور کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
توی این خبر چندتا چیز جالب هت. 1- در امریکا هر سه دقیق یک نفر میمیرد. یادمون نرفته همین دو سه هفته پیش بود که طبق آمار رسمی در ایران هم هر 3 دقیقه یک نفر می مرد. تازه اگر به قول خود وزارت بهداشتیها امار رسمی در 2 تا 3 ضرب می شد که هر یک دقیقه یک ایرانی بود
2- همین اقای فائوچی خودش این واکسن را زده است ولی شما روی حرفهایش مانور می دهید. کیه که ندونه فاز سوم این واکسن تموم شده و تاییدیه اضطراری گرفته همشون هم زدند یعنی معاون رئیس جمهور تا رئیس جمهور منتخب و معاونش رئیس مجلس و .... اصلا نمی فهمم وقتی می گویید می خواهند مردم ما را موش ازمایشگاهی کنند یعنی چه؟ اصلا در این مورد به مردم ما فکر نمی کنند که اگر می کردند حالا کامیونهای یخچالدار پش مرزهای ما به صف بودند
3- واکسنهای چینی و روسی هتند که مردم خاورمیانه و افریقا و امریکای جنوبی را موش ازمایشگاهی کرده اند و فاز سومشون هم تموم نشده و کسی هم از نتایج فاز اول و دمش خبر نداره. حتی رئیس جمهور روسیه و چین خودشون تا حالا واکسن نزده اند
4- اروپا و امریکا وارد موج دوم شده اند در حالی که شواهد کاملا گویای انست که ما داریم وارد موج چهارم میشیم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی