بازدید 2745

كشف لابراتوار بزرگ متعلق به سارق مسلح تحت تعقيب

کد خبر: ۱۰۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۶ 07 June 2010
تبهكار فراري و تحت تعقيب كه در زمينه تهيه سلاح براي مجرمان فعاليت مي‌كرد، دستگير و از مخفيگاه وي يك لابراتوار بزرگ شيشه كشف شد.

سرهنگ ماشاءالله صادقي، رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي در گفتگوي اختصاصي با «جام‌جم» در اين باره گفت: به د نبال برخورد جدي پليس آگاهي با مجرمان و تبهكاران مسلح در استان خراسان رضوي، از ابتداي امسال چند باند مجرمان مسلح يكي پس از ديگري متلاشي شده كه از آن جمله مي‌توان به متلاشي شدن 2 باند بزرگ سارقان مسلح طلافروشي‌ها اشاره كرد كه يكي از اين شبكه‌هاي مسلح 12 عضو داشت و 15 كيلو طلا را سرقت كرده بودند.

سرهنگ صادقي افزود: با تحقيق از اعضاي اين شبكه‌ها در ارتباط با تهيه سلاح، مشخص شد يك مجرم سابقه‌دار به نام مرتضي كه از مدت‌ها پيش تحت تعقيب قرار دارد، در زمينه تهيه سلاح براي باندهاي تبهكاري فعاليت مي‌كند كه بلافاصله يك تيم ويژه از كارآگاهان پليس آگاهي جستجو براي دستگيري متهم را آغاز كرد.

دستگيري 4 همدست متهم

رئيس پليس آگاهي استان خراسان رضوي يادآور شد: ماموران پليس آگاهي با تحقيقات ميداني و شناسايي افرادي كه با مرتضي (متهم فراري)‌ در ارتباط بودند، سرانجام دهم خرداد 2 نفر از همدستان وي به نام‌هاي غلامحسين و علي را دستگير كردند كه اين دو متهم در پليس آگاهي ابتدا منكر ارتباط با مرتضي شدند، اما پس از مشاهده دلايل و مدارك جمع‌آوري شده، نشاني محل رفت و آمد متهم را در اختيار كارآگاهان قرار دادند. صادقي اضافه كرد: پس از اعتراف 2 همدست متهم، ماموران چند ساعت بعد متهم را در حالي كه سوار يك خودروي تويوتا كمري بود، شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه او را دستگير كردند. در بازرسي از خودروي وي يك قبضه سلاح كمري و مقاديري مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد.

كشف لابراتوار

رئيس آگاهي استان خراسان رضوي افزود: در جريان تحقيق از متهم، ماموران پي بردند وي داراي يك منزل ويلايي در جاده قوچان است كه به عنوان مخفيگاه مورد استفاده قرار مي‌دهد و پس از گزارش موضوع به مقام قضايي و صدور دستور، با ورود به اين باغ ويلايي، يك لابراتوار بزرگ ساخت موادمخدر صنعتي (شيشه)‌ را كشف و 15 كيلو شيشه توليد شده را همراه مقادير قابل توجهي مواد اوليه شامل انواع قرص و اسيدها و لوازم آزمايشگاهي توقيف كردند.

وي گفت: در تحقيقات مشخص شد اين متهم با اطلاع از تعقيب خود توسط پليس، به صورت گسترده موادمخدر صنعتي توليد و از اين راه پول كلاني به دست آورده بود.

رئيس آگاهي خراسان رضوي تصريح كرد: در حال حاضر اين متهم با صدور دستور قضايي در اختيار پليس آگاهي قرار گرفته است و با كشف چندين قبضه سلاح از وي و همدستانش، تحقيق درباره سرقت‌هاي مسلحانه‌اي كه ردپاي متهم در آنها وجود دارد، آغاز شده است.

آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعی بخوانید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان