بازدید 2134

توصيه‌هاي مهم هنگام سوار شدن زنان به خودروهاي عمومي

کد خبر: ۱۰۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۱۵ 07 June 2010
پليس همواره با اشاره به خطراتي که به دليل بي‌احتياطي و رعايت نکردن نکات ايمني بر سر راه زنان قرار دارد از آنها مي‌خواهد در سفرهاي درون شهري و استفاده از خودروهاي مسافرکش هشدارهاي پليس را جدي بگيرند.

در اين هشدارها آمده: هنگام سوار شدن به خودروهاي مسافربر، با هوشياري کامل از پول و طلاي همراه خود مراقبت کنيد و آنها را در معرض ديد قرار ندهيد. در بين راه از قبول و مصرف هرگونه مواد غذايي، نوشيدني و خوشبوکننده از راننده يا ديگر مسافران ناشناس خودداري کنيد. چرا كه ممکن است افرادي با تعارف مواد غذايي يا نوشيدني مسموم، قصد تعرض يا سرقت داشته باشند. ضمن اينکه از طرح مسائل شخصي، خانوادگي و بيان اسرار زندگي خود به راننده يا ديگر مسافران بشدت بپرهيزيد.

هنگام سوار شدن به خودروهاي مسافربر، شماره انتظامي ماشين را به ذهن بسپاريد و يادداشت کنيد تا در مواقع نياز بتوانيد آن را در اختيار پليس قرار دهيد. براي ترددهاي داخل شهري و بين شهري حتماً از وسايل نقليه عمومي و مجاز استفاده کنيد و به هيچ عنوان همسفر خودروهاي تک سرنشين نشويد. در صورت بروز رفتارهاي مشکوک از راننده يا انحراف خودرو از مسير اصلي، بلافاصله واکنش نشان دهيد و راننده را براي ادامه حرکت در مسير اصلي ملزم کنيد. در صورتي که از حضور در خودرويي احساس خطر کرديد در نخستين فرصت ممکن به بهانه‌اي پياده شويد. بين راه از قبول هرگونه پيشنهاد يا قول واهي مانند پيدا کردن شغل، تهيه وام، خريد خودرو و خانه و مانند آن از طرف راننده يا مسافران خودداري کنيد. چرا که ممکن است تبهکاران با اين شگرد در کمين شما باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار