بازدید 29809
۶

واکنش فیلا به حکم اعدام یک کشتی‌گیر مجرم ایرانی

کد خبر: ۱۰۲۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹ 13 January 2021

مهدی علی حسینی فرنگی کار جوان اندیمشکی در سال ۹۴ بر اثر یک اتفاق طبق اعلام دادگاه متهم به قتل شد و پس از ۵ سال حبس قرار بود روز یک‌شنبه قصاص شود که بر اساس اعلام برادر این کشتی گیر، حکم اعدام وی یک هفته به تاخیر افتاد.

طی روزهای گذشته تعداد زیادی از چهره های شاخص کشتی ایران ضمن تسلیت به خانواده مقتول که فرزند جوان خود را از دست داده اند، خواستار بخشش کشتی گیر ۳۰ ساله اندیمشکی از سوی خانواده مقتول شدند.

اتحادیه جهانی کشتی نیز به این اتفاق واکنش نشان داد و اعلام کرد این موضوع یک پرونده جنایی است.

اتحادیه جهانی کشتی در این‌باره نوشت: اتحادیه جهانی کشتی از طریق رسانه‌ها در جریان پرونده مهدی علی حسینی قرار گرفت. ما در حال جمع آوری اطلاعات در این‌باره هستیم. به نظر می رسد این موضوع صرفا یک پرونده جنایی است و ارتباطی به سابقه ورزشی او ندارد. از طریق فدراسیون کشتی ایران مطلع شدیم که وی یک کشتی‌گیر در سطح استان و منطقه است و در رقابت‌های ملی و بین المللی حضور نداشته است. اتحادیه جهانی کشتی پیش از آنکه تصویری واضح از این موضوع داشته باشد، درباره آن اظهار نظر نمی‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
تابناک عزیز، ای کاش به جای این عکس قاتل، عکس دیگری می گذاشتید،این جانی باید قصاص شود و تعجب می کنم بدون ذکر جنایت این قاتل و سارق که در خانه و در حین سرقت، جوان 22 ساله ای را جلوی چشمان مادرش به قتل می رساند به عنوان فقط کشتی گیری که در یک اتفاق و حادثه مرتکب قتل شده است می گذلرید
این آقا یک جانی بالفطره است و جنایت او با روح ورزش کاری هیچ قرابتی ندارد. کسانی که از نزدیک در مورد نوع دزدی و جنایت او اطلاع دارند با بخشش او کاملا مخالف هستند و پیشکسوتان کشتی بی خودی آبرو و منش پهلوانی خود را فدای هیچ و پوچ نکنند.
گناه داره..
باکروناهزاران هزارنفرراکشتند.
کسی اخ نگفت ورسمیتش داددنیا.....
الان معلوم است که کارخطایی کرده وقتل تقبیح است وخدابرای کسی رقم نزند.
خداوندبه همه دنیارحم کند.
ولی این خانواده با مرگ علی حسینی یک نفس دیگرراقربانی میکند.
خداصبروشکیبایی دهد
جهت اطلاع، ایشون سرقت مسلحانه انجام داده و حین سرقت یک جوان دانشجوی ممتاز پزشکی را جلو چشم مادرش با کلت کمری غیر مجاز به قتل میرسونه، حتی اگر خانواده مقتول مایل به رضایت باشند ایشون قانونا بدلیل سرقت مسلحانه باید منتظر اعدام باشند.
جا دارد استوره ها و چهره های سرشناس ورزشی قبل از حمایت یا براه انداختن کمپین، اطلاعات دقیق تری از اصل موضوع کسب کنند.
سلام .بنظر من گذشت توی این زمانه خوب نیست منظورم برای قتل عمد .قصاص بشه بهتره
به نظر من هرکسی باید تاوان کاری که میکنه بده خون هم با خون فقط پاک میشه تمام لات بمیری پسر دنبال لاتی بودن تاوان داره اینکاره نبودی جوانیرو هم جلوی مادرش با کلت کشتی بی وجود تو اگه کشتی گیر بودی چرا نامردی کردی ورزش کار بی وجود نامرد ندیده بودم که دیدم حقش قصاص وتمام. خدایا شکرت که به من مشتای آهنینی دادی که هیچ وقت از هیچ صلاحی استفاده نکردم حتی چاقو ورزشکارم نیستم اما نامرد هم نیستم همیشه با گنده تر از خودم جنگیدم به ضعیف تر از خودمم زور نگفتم خدا شاهده با بچه محلا شاهد برد هم همیشه بامن بوده.....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر