بازدید 22757
۴

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۳ دی/ ۶۸۳ بیمار جدید بستری شدند

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۶۴۰۸ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۵۰۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ 12 January 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۲۹۹ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۶۸۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۲۲ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۹۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۶ هزار و ۳۶۰ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۸۸ هزار و ۴۵۶ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۵۰۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۸ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۱۶۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر و بر پایه آخرین تحلیل ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش به ۴.۹ درصد رسیده و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۱ درصد شده است، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۹ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
بازم که داره بالا میره!!!
احتمالا با توجه به اینکه در این چند هفته اخیر علی رغم تغییر تعداد مبتلایان، تعداد مرگ و میر کاهش یافته، ضعیف شدن ویروس است و لا غیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
نفهمیدم چی گفتی
ولی کاش راست بگی
کسانی بودند که همین چند ماه پیش می گفتند ویروس کرونا ساخته شده تا ساختار جمعیت کشور مارو هدف قرار یده. امروز همون ها مخالف ورود واکسن به کشور هستند با این بهونه که اگه قرار بود واکسن موفق باشه چنین جمعیت عظیمی در غرب دچار بیمازی نمی شدند! دم خروس یا قسم حضرت عباس؟ کدام یک از ادعاهای شمارو باور کنیم؟!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان