بازدید 2778
جانشين آقاي خاص مشخص شد؟

بنيتس با 5.5 ميليون يورو در اينترميلان

بر اساس اين گزارش بنيتس 47 ساله ساليانه 5.5 ميليون يورو نزد نراتزوري‌ها درآمد خواهد داشت كه اين رقم جدا از پاداش‌هايي است كه براي تيم در نظر گرفته خواهد شد. این در حالی است که مدیرعامل اینترمیلان مدعی شده هیچ گونه مذاکره‏ای با بنتیس بر سر در اختیار گرفتن هدایت این تیم نداشته است.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۶ 06 June 2010
بر اساس اعلام منابع رسانه‌‌اي آلمان تيم فوتبال اينترميلان ايتاليا با سرمربي ليورپول انگليس به توافق رسيده و وي را به عنوان جانشين آقاي خاص مد‌نظر قرار داده است.

به گزارش فارس، روزنامه بيلد در گزارشي عنوان كرد رافائل بنيتس كه روز پنج‌شنبه از تيم انگليسي جدا شد، با ماسيمو موراتي،‌ مالك تيم قهرمان اروپا به توافق رسيده و قرار است جانشين خوزه مورينيو شود كه با رئال‌‌مادريد اسپانيا قرارداد بست.

بر اساس اين گزارش بنيتس 47 ساله ساليانه 5.5 ميليون يورو نزد نراتزوري‌ها درآمد خواهد داشت كه اين رقم جدا از پاداش‌هايي است كه براي تيم در نظر گرفته خواهد شد.

اينترميلان در پايان فصل اخير تحت رهبري مربي پرتغالي سابق خود معروف به آقاي خاص صاحب عنوان قهرماني كالچو،‌ جام حذفي و ليگ قهرمانان اروپا شد.

این در حالی است که مدیرعامل اینترمیلان مدعی شده هیچ گونه مذاکره‏ای با بنتیس بر سر در اختیار گرفتن هدایت این تیم نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل