بازدید 12512
۳

ماجرای تخلفات در آزمون استخدامی اخیر چه بود؟

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تخلفات در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور به صورت موردی بوده و با متخلفین برخورد می‌شود.​
کد خبر: ۱۰۲۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸ 11 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره «بررسی تخلفات در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور»، اظهار کرد: تخلفات در این آزمون به صورت موردی بوده و با متخلفین برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: افراد می‌توانند تخلفات را از طریق سایت سنجش اعلام کنند و گزارش‌های مردمی به دقت بررسی و با آنها برخورد می‌شود.

برخی از داوطلبان اعلام کردند: «نظر به اینکه آزمون استخدامی فراگیر هشتم در صبح پنجشنبه ۱۱ دی ۹۹ برگزار شد مواردی از تقلب در این آزمون به گوش می‌رسد از مسؤولان ذیربط تقاضا داریم این موضوع را بررسی کنند و در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد شود.

این در حالی است که بسیاری از داوطلبان چندین ماه و گاهی چندین سال از عمر و جوانی خود را صرف خواندن برای چنین آزمون‌هایی می‌کنند به امید اینکه در دستگاه‌های اجرایی استخدام شده و صادقانه به کشور خدمت کنند.

با وجود اینکه داوطلبان با ترس از کرونا و امید به استخدام شدن پا به جلسه آزمون گذاشتند اما اکنون با شنیدن خبر تقلب بسیار ناامید شده و درخواست رسیدگی از مسؤولان دارند».

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
این آزمون خیمه شب بازی جذب نورچشمی ها و آقا زاده های میان رده هست.
اگر ریگی به کفش سازمان سنجش نبود کارنامه را با رتبه و نفرات شرکت کننده صادر می کرد نه اینکه فقط نمره آزمون را اعلام کنه
در این ملک با پول و پارتی میتوان هرچیزی رابدست آورد
این در حالی است که بسیاری از داوطلبان چندین ماه و گاهی چندین سال از عمر و جوانی خود را صرف خواندن برای چنین آزمون‌هایی می‌کنند به امید اینکه در دستگاه‌های اجرایی استخدام شده و صادقانه به کشور خدمت کنند.
دوست عزیز صادقانه به کشورخدمت کنند؟ کدام صادقانه؟ علماهای ماصادقانه تبلیغ وخدمت نمیکنند اونوقت تو صادقانه میخواهی خدمت کنی اگر صادق داشتیم اینقدر اختلاسگر ورشوه گیر نداشتیم دوم اینکه چندین ماه مطالعه کردند تا کارمند شوند وبه زندگیشان سروسامان بدهند این حرف صادقانه هست نه اینکه خدمت به کشوردرصورت استخدام شدند صادقانه باشد اگر میخواهی صادقانه خدمت کنی برو سیستان وبلوچستان بدون حقوق کارکن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار