بازدید 6297

تجمع دانشجویان در پی کشتار معدن‌چیان پاکستانی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران؛ به مناسبت هفتمین روز درگذشت ۱۱ تن از شعیان معدنچی در هزاره پاکستان، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 10 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان تهران به مناسبت هفتمین روز درگذشت یازده تن از شیعیان معدنچی در هزاره پاکستان، مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع کردند.

دانشجویان در این تجمع با اهدای گل با خانواده درگذشتگان و همچنین با مردم پاکستان ابراز همدردی کرده و به بازماندگان حادثه هزاره پاکستان تسلیت گفتند.
تجمع دانشجویان در پی کشتار معدن‌چیان پاکستانی
دانشجویان همچنین با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با مضامین "مردم پاکستان تسلیت"؛ "شیعیان ایران داغدار"؛ "دولت پاکستان پیگیری" و با سر دادن شعار‌هایی همچون " لبیک یا حسین"؛ "مرگ بر داعش" خواهان رسیدگی دولت پاکستان به این اقدام جنایتکارانه شدند.

در پایان این تجمع دانشجویان هسته بین‌الملل بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به سکوت مجامع بین المللی انتقاد کرده و با قرائت بیانیه‌ای از سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری و دولت پاکستان خواستند با پیگیری و برخور قاطع با عاملان این حادثه، به این نوع جنایت‌های تکفیری پایان دهند.
تجمع دانشجویان در پی کشتار معدن‌چیان پاکستانی
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل