بازدید 16468
۲

دکترای افتخاری ترامپ باطل شد

دانشگاه تحقیقاتی لی های ایالت پنسیلوانیا دکترای افتخاری که ۳۰ سال پیش به دونالد ترامپ اعطا کرده بود را لغو کرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹ 10 January 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از شبکه سی ان ان، بعد از اتفاق حمله حامیان و طرفداران خشونت طلب ترامپ به ساختمان کنگره، روز به روز رییس جمهوری آمریکا منزوی تر می شود و بعد از جدایی جمهوریخواهان از وی و تعلیق حساب ۸۰ میلیون فالووری در شبکه اجتماعی توییتر، هم اکنون افتخارات تحصیلاتی که زمانی به ترامپ داده شده بود نیز در حال ابطال هستند.

در ادامه روند انزوای بیشتر ترامپ، هیات دانشگاه تحقیقاتی لی های اعلام کرد که دکترای افتخاری اعطا شده به دونالد ترامپ لغو شده است.

هیات علمی دانشگاه لی های از ارائه پاسخ به سوال شبکه سی ان ان برای ارائه دلیل این تصمیم خودداری کرد.

پیش از این ترامپ در سال ۱۹۸۸ هنگام سخنرانی در مراسم آغاز به کار دانشگاه لی های دکترای افتخاری از این دانشگاه دریافت کرد.

به دنبال هجوم حامیان افراطی ترامپ به ساختمان کنگره، نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان بویژه نانسی پلوسی به دنبال استیضاح مجدد ترامپ در روزهای باقی مانده تا انتهای دولت وی هستند.

پلوسی و چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات سنا اعلام کرده اند، در صورتیکه ترامپ حاضر نشود استعفا دهد آنان سریعا روند دومین استیضاح رییس جمهوری را آغاز خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
چه دانشگاه درپیتی که 30 سال پیش به این فرد دکترای افتخاری داده که الان باز اشتباه دومش رو داره تکرار می کنه. خیلی شوتن. هم اون موقع هم الان.
واقعا ؟!! چه حیف شد الان ملت آمریکا میرن رایاشونو به ترامپ پس میگیرن
وای نه دکترا دادنشون خیلی مهم بود خخخخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر