بازدید 11143

رادان:اول مبارزه با اراذل،سوم مبارزه بابدحجابی

به گفته وی در ابتدای جلسه نیروی انتظامی گزارشی از اجرای طرح عفاف و حجاب ارائه کرد و در این گزارش بیان شد که طی نظر سنجی از مردم تهران در خصوص دغدغه های جدی آنها و مطالبه آنها از نیروی انتظامی مشخص شد که اولین مطالبه آنها مبارزه با اراذل و اوباش و دومین مطالبه مبارزه با مواد مخدر و سومین خواسته مردم برخورد با مزاحمان خیابانی و بدپوشی و بدحجابی بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۰ 06 June 2010
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل جلسه این کمیسیون با حضور مسئولان نیروی انتظامی و وزارت کشور و بررسی طرح های امنیت عمومی و حجاب و عفاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم جلالی در خصوص جلسه امروز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی گفت: در جلسه امروز با حضور سردار رادان فرماندهی نیروی انتظامی، سردار ساجدی نیا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، آقایان افشار و محمدی فر معاونین اجتماعی و پارلمانی وزارت کشور طرح "صیانت از امنیت عمومی و حقوق شهروندان" مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته وی در ابتدای جلسه نیروی انتظامی گزارشی از اجرای طرح عفاف و حجاب ارائه کرد و در این گزارش بیان شد که طی نظر سنجی از مردم تهران در خصوص دغدغه های جدی آنها و مطالبه آنها از نیروی انتظامی مشخص شد که اولین مطالبه آنها مبارزه با اراذل و اوباش و دومین مطالبه مبارزه با مواد مخدر و سومین خواسته مردم برخورد با مزاحمان خیابانی و بدپوشی و بدحجابی بوده است.

جلالی افزود: در ادامه افشار معاون اجتماعی وزیر کشور نیز برنامه های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی را تبیین کرد.

جلالی خبر داد که اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بیان نظرات خود در این جلسه تاکید کردند که بی تردید اجرای طرح عفاف و حجاب یک ضرورت جدی است و مبارزه با اراذل  و اوباش و بدپوششی و بدحجابان و مزاحمان خیابانی که نوامیس مردم را به مخاطره می اندازند طبعا یک خواست و مطالبه جدی همگانی و در راستای دفاع از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی می باشد.

وی گفت: آنچه مهم است این است که دولت خود باید پیشگام حجاب و عفاف باشد و مجموعه تحت مسئولیت دولت باید در این بخش حرکت جدی را انجام دهد. البته در اینجا منظور ازدولت صرف قوه مجریه نیست بلکه مجموعه کسانی که در نهادها و سازمان های حکومتی فعال هستند اعم از وزارخانه ها، سالزمان ها، نهادها، صدا و سیما، شرکت های دولتی، قوای قضائیه و مقننه .

جلالی افزود: بی تردید اگر به هشدارهای مقام معظم رهبری در مقوله فرهنگ، تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی و ناتوی فرهنگی توجه جدی می شد امروز ما شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید دارد که رویکرد دولت ها در سالیان پس از دفاع مقدس رویکردی مبتنی بر توجه جدی به فرهنگ اصیل دینی و اسلامی نبوده است.

جلالی گفت: کمیسیون بر مبارزه جدی با پدیده شیطان پرستها، مواد مخدر، شیشه و روان گردان ها تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
لطفا عنوان بفرماييد درخواست مردم از آقاي رادان به جه نحو صورت مي گيرد تا ما نيز درخواستي مبني بر دستگيري عوامل اصلي کهريزک داشته باشيم. با تشکر
اولا که این امار از کجا اومده.از کی گرفته شده. از همان پیرمرد ها پیرزن ها از ان جایی که من میدانم بد حجاب ها همان مردمان تهرانند حداقل بگویید نیرو های انتظامی میخواهنداین کار را بکنند به مردم نبندیید
آقا این نظر سنجی ها کی و کجا انجام میشه؟
آقای جلالی به جای رسیدگی به این طرحها به طرح خدمت سربازی رسیدگی کنید.
ترا به خون پاک شهیدان اگر به خدا اعتقاد دارید ، اگر به این مرز و بوم و انقلاب و جوانان این کشور ارزشی قائل هستید کمی به فکر مبارزه با پخش و فروش مواد مخدر و معتادان تزریقی تو پارک ها و میادین شهر باشید که تو روز روشن در انظار عمومی به راحتی انواع مواد مخدر خرید و فروش و یا مصرف میشود. چرا اقدام جدی و قاطع و مستعمر در این خصوص صورت نمیگیرد ولی در بقیه زمینه ها که عوابق و خطرات آنها به مراتب کمتر از مواد مخدر است اقدام میشود ؟ مردم میدانند و قضاوت میکنند .
مبارزه با قاتلان وجانیان کهریزک چطور
دیگربرای همه روشن است که حجاب بهانه ای است برای ماندن نیروهای امنیتی در خیابان.از اول هم هدف همین بوده
کمیسیون برای مبارزه با ، رانت خواری ، ریخت و پاش های بی حساب وکتاب دولتی ، اختلاس های بسیـــــــــــار کلان ، زد و بند در قراردادهای اقتصادی کلان ، فامیل بازی در دولت ، فامیل سالاری ، رفیق سالاری ، رواج فجیع " دروغ گویی " در جامعه در همه رده های اجتماعی و .... و .........
هم برنامه ای داره ؟؟؟؟
جناب رادان، هیچکس در این مملکت از مبارزه با اراذل و اوباش و قاچاقچیان مواد مخدر و امثالهم ناراحت نیست و مخالفتی ندارد و از این بابت از نیروی انتظامی بسیار هم سپاسگزاری میکنیم. لکن در مورد حجاب و لباس و آرایش خانمها، حداقل در شهری چون تهران تقاضا داریم از تند روی و خشونت پرهیز شود. شما خود بهتر میدانید که در اکثر کشورهای اسلامی حجاب آزاد است و آسمان هم به زمین نیامده. فشار بیش از حد به خانمها در این مورد، نه در شان نیروی انتظامی است و نه زنها و دخترهای ایرانی مستحق آن هستند. امیدوارم به عرایض مخلصانه ام عنایت فرمائید.
چرا دومی رو توی تیتر خبر درج نکردید؟ اهمیت نداره؟؟؟؟؟!!!
پس این همه بگیرو ببرای خیابونیو تحقیر جوونا جز طرح نبوده
اگر اراده اي براي مبارزه با قاچاق و مواد مخدر بود، آنرا از سرچشمه مهار ميكرد و نه اينكه به چند معتاد كه در واقع مريض اين سيستم خراب هستند گير بدهند!
فرهنگ غني ايراني را ترويج كنيم بدحجابي و فساد از بين ميرود، نه اينكه مزاحم ناموس مردم شويم.
اولین مطالبه آنها مبارزه با اراذل و اوباش و دومین مطالبه مبارزه با مواد مخدر و سومین خواسته مردم برخورد با مزاحمان خیابانی" اي كاش هميشه نيروي انتظامي قبا از هر اقدام نسنجيده و هيجاني كه گاه اغراض ناگفته سياسي هم ان را پشتيباني ميكند ابتدا با كمي تامل و توجه به خواست و نياز مردم توجه گردد در محله هاي ما كه از هر دو نوجوان يكي سيگار به لب ميگذارد و از هر 5 جوان يكي در گوشه اي از خماري چرت ميزند مبارزه با مواد مخدر و برنامه ريزي براي اوقات فراغت جوانها بسيار بسيار مهمتر و حياتي تر از طرح هاي شوك برانگيز و تحريك كننده طرح حجاب است
به والله مردم و زنان جامعه ما بسيار هوشمندتر و متدين تر از ان هستند كه كسي به انها گوشزد كند كه گوشه حجابشان را از ترس نيروهاي انتظامي بپوشانند
به ایشان بفرمائید بس است در زنجان یک ساعت به قول ایشان اراذل بلوار شهر برای مسافرین بسته اند ولی هیچ گزارشی در کلانتری ها ثبت نشده است متاسفمم به این امنیت
این نظر سنجی را از کجا اوردند؟!!اینها اگر راست میگند اول اون ارذل و اوباش که ندا و...را به قتل رساندند، دستگیر کنند بقیه پیش کش.
من شاهد بودم که در میدان ونک در حالی که 2 قدم اونورتر معتادی در حال خرید مواد بود به خانمی گیر داده بودند که چرا بد حجابی . آیا اراذل فقط آننهائی هستن که فریاد میکشند خطر مواد فروش و معتاد کمتر از موی زنه ؟ من به نوبه خودم از زحمات پلیس متشکرم ولی به نظر حرفها با عمل زیاد نزدیک نیست
وای بر کشوری که توش پلیس به جای برخورد با اوباش اقتصادی و جنایی به فکر برخورد با لباس پوشیدن مردم باشه خدا انسان را آزاد آفرید...اینقد به دنبال سلب آزادی از مردم نبباشید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل