بازدید 4254
۱

آزادی ۱۰۰۰ زندانی در طرح غربالگری در خراسان‌رضوی

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی از آزادی ۱۰۰۰ زندانی در فرایند اجرای طرح غربالگری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 09 January 2021

به گزارش تابناک به نقل از فارس، غلامعلی صادقی در جمع مسئولان قضایی در مجتمع ولایت مشهد با اشاره به ابلاغ سند تحول قضایی توسط ریاست قوه قضاییه اظهار کرد: این سند ناظر به تحول در بخش‌های مختلف دستگاه قضایی است و انشاء الله در پرتو اجرای آن بتوانیم گام‌های مؤثرتری در مسیر ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان برداریم.

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی با تشریح بخشی از اقدامات مجموعه قضایی استان در راستای تحقق این سند افزود:کمیته ویژه‌ای با حضور مسئولان تشکیل و روند اجرای آن رصد می‌شود، بر این اساس از کلیه مسئولان حوزه‌های قضایی خواسته‌شده تا با دقت و سرعت نسبت به عملیاتی نمودن مفاد این سند اقدام کنند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های دادگستری استان در مدت اخیر تسریع در رسیدگی‌ها و از سویی کاهش موجودی پرونده‌ها بوده و علی‌رغم وجود مشکلات مربوط به بیماری کرونا و از دست دادن چند همکار در این جریان موفقیت‌های خوبی حاصل‌شده است.

صادقی با اشاره به طرح غربالگری زندانیان گفت: در مدت اخیر شاهد حضور پررنگ مسئولان و قضات در زندان‌های استان بودیم و به دنبال اجرای این طرح ۱۰۰۰مددجو آزاد شدند.

رئیس‌کل دادگستری استان ضمن تقدیر از زحمات و خدمات قضات و کارکنان دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: همکاران ما تهدید بیماری کرونا را به یک فرصت تبدیل کردند و در مدت اخیر با استفاده از ظرفیت‌های قانونی تلاش زیادی درزمینهٔ برگزاری دادگاه‌ها و جلسات دادرسی به‌صورت الکترونیک صورت پذیرفته است و انشااله این روند باقدرت و قوت ادامه خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
درود بر اقای رییسی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار