بازدید 8196
۱

قاتل خاموش درشهرک واوان ۴ قربانی گرفت

براثر حادثه گازگرفتگی در شهرک واوان ۴نفر از اعضای یک خانواده جان باختند.
کد خبر: ۱۰۲۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 07 January 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، یوسف منطقی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر اظهارکرد: در حادثه گازگرفتگی در یک واحد مسکونی در شهرک واوان اعضای این خانواده ۴نفره جان خود را از دست دادند.

وی با تشریح جزئیات این حادثه، گفت: مقارن ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه ۱۷دی ماه جاری در تماس با سامانه ۱۲۵ یک فقره حادثه گاز گرفتگی در شهرک واوان مجتمع اکباتان به این سازمان گزارش شد که بلافاصله آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر بیان کرد: به محض رسیدن مأموران آتش‌نشانی با محل با پیکر بی جان اعضای این خانواده ۴ نفره روبه‌رو شدند که متأسفانه همگی جان باخته بودند و با ایمن سازی محل و قطع جریان گاز اقدامات لازم انجام شد.

منطقی با اشاره به علت وقوع این حادثه، تأکید کرد: طبق بررسی به عمل آمده در محل و اعلام تیم عملیاتی حاضر در محل، علت وقوع حادثه عدم رعایت نکات ایمنی در لوله کشی اصولی و نشت گاز co است که تعیین علت قطعی حادثه، توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق و حوادث سازمان در دست بررسی است که متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی با تأکید بر رعایت نکات ایمنی در منازل توسط شهروندان خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و برودت هوا و افزایش استفاده از وسایل گاز سوز به ویژه بخاری و آبگرمکن در ساختمان‌های مسکونی، از شهروندان درخواست داریم حداکثر اصول ایمنی را رعایت کرده و لوله‌های دودکش وسایل گازسوز را بازدید و از تخلیه صحیح دود کش اطمینان حاصل کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اسلامشهر در پایان یادآور شد: جبرائیل جعفری ۶۲ ساله، زهرا صفرعلی ۵۸ ساله، امیر جعفری ۲۹ ساله و مرضیه جعفری ۳۳ اسامی قربانیان حادثه گازگرفتگی است که همگی از اعضای یک خانواده و در اثر نشت گاز جان خود را از دست دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام و عرض ادب و احترام
ترابخدا از طریق رساناها بخصوص تلویزیون هشداربدید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل