بازدید 9606

یورو طی پنج سال می میرد

کد خبر: ۱۰۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۳ 06 June 2010
یک هفته نامه انگلیسی با پرداختن به بحران اقتصادی موجود در منطقه یورو نوشت: یورو ظرف پنج سال آینده می میرد و دولت انگلیس باید فکری برای مبادله با بزرگترین شریک تجاری خود (منطقه یورو) بکند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هفته نامه ساندی تلگراف، یورو به دلیل وضعیت بد اقتصادی موجود در اروپا بویژه کشورهایی چون یونان و حتی آلمان در شرایط نابسامانی به سر می برد و دست کم در یک ماه اخیر ارزش یورو مرتبا در برابر دلار کاهش یافته است.

ساندی تلگراف در همین رابطه نظر 25 کارشناس اقتصادی حاضر در منطقه یورو را درباره وضعیت یورو جویا شده و می نویسد : 12 نفر از این کارشناسان معتقدند که یورو اگر بخواهد با این وضعیت به فعالیت ادامه بدهد تا چند سال دیگر زمینگیر خواهد شد.

هشت نفر از این کارشناسان عنوان کرده اند که یورو می تواند از این بحران خارج شود و پنج نفر دیگر عنوان کرده اند که نظری در این باره ندارند.

این هفته نامه در ادامه می نویسد : با توجه به اینکه انگلیس بیشترین حجم مبادلات تجرای را با کشورهایی که یورو در آنها پول رایج محسوب می شود ( منطقه یورو ) دارد، لندن باید راهکارهای مناسبی را برای مقابله با بحران اقتصادی و جلوگیری از سرایت آن به انگلیس داشته باشد.

ساندی تلگراف در ادامه با اشاره به بحران مالی موجود در یونان نوشت : یکی از راههای که اتحادیه اروپا با توسل به آن می تواند از کاهش ارزش یورو جلوگیری کند خارج کردن اقتصادهای ضعیف از منطقه یورو است.

به نوشته این هفته نامه، از انجا که آلمان نیز در معرض بحران اقتصادی بوده و این کشور در برابر طرح کمک به اقتصادهای ضعیف ایستادگی می کند بهتر است از منطقه یورو خارج شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
درزمانی نزدیک :میلیاردهادلار بیت المال ایران رابه یورو تبدیل کردند وحالا که ارزش یورو دربرابر دلار سقوط ازاد کرده باید جواب ملت را بدهندکه بر اساس چه توجیه اقتصادی وحتی چه سیاستی
این عمل غیر قابل بخشش را انجام دادند اقایان اقتصاد یک علم است نه شعار
نوسان ارز چیز طبیعی هستش! این مزخرفات رو درباره مرگ دلار ۵ سال پیش یه عده دیگه هم میگفتند. فعلا وضع ریال خودمون خرابتر از همست
شما که می خواستید برای مقابله با آمریکا نفت را به یورو بفروشید؟
یادتان رفته؟
این 25 نفر دکترای اقتصادشان را از کجا گرفته اند؟ می بایست به آنها گفت که دلار کاغذ پاره ای بیش نیست و دستور بدهند که پول نفت به یورو گرفته شود. کارشناس اقتصاد، سیاست، جامعه شناسی، ..
اينها تبليغات آمريكايي است. چطور آن موقع كه دلار بيش از 70 درصد ارزش خود را در برابر يورو از دست داد اين كارشناسان ادعاي مرگ دلار را نكردند و در عوض گفتند كار خود آمريكا بوده كه صادرات خود را افزايش دهد اما كاهش 20درصدي يورو طي اين ايام شائبه مرگ يورو را به وجود آورده است؟؟!
اقتصاد دان های انگلیس باید از اقتصاد دان های ایرانی یادبگیرند . بانک مرکزی ایران اعلام کرد نرخ تورخ تک رقمی شد از طرف دیگر قیمت یک کیلو گوشت گوسفند به بیست هزار تومان رسیده است بنابر این نتیجه می گیریم که اگر نرخ تورم دو رقمی بود بهتر بود حداقل گوشت گوسفند در زمان دو رقمی بودن تورم ارزانتر بود
اروپا دارد با آمريکا بازي مي کند قصدش هم اين است که تلافي بحران اقتصادي که آمريکا با بوجود آوردن آن اروپا را سرکيسه کرد ، از آمريکا بگيرد. زياد به خودتون فشار نياوريد. اين يک ترفند اقتصادي است که با پايين آوردن ارزش برابري يورو در برابر دلار از نتايج آن براي مدتي منتفع شوند.
لطفا به فکر ریال باشید ... اقتصاد دانان نیا یورو و دلار را نجات می دهند...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل