بازدید 14293

تيبا چه زماني وارد بازار مي‌شود؟

کد خبر: ۱۰۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۸ 06 June 2010
قائم مقام گروه خودروسازي سايپا گفت: خودرو سواري تيبا (مينياتور) اواسط تابستان امسال بتدريج به خريداران تحويل مي‌شود.

محمد سعيد فلاحي در گفت و گو با ايرنا افزود: اين خودرو کمتر از 10 ميليون تومان قيمت دارد و تا پايان پاييز تمام خودروهاي پيش فروش شده تيبا به مشتريان تحويل مي‌شود.

وي به احتمال بروز تاخير در تحويل خودرو تيبا به مشتريان اشاره کرد و يادآور شد: به تمام خريداران خودرو سواري تيبا، که احتمالا با تاخير خودرو خود را تحويل خواهند گرفت طبق قرارداد في مابين، سود مشارکت در سرمايه‌گذاري دريافت مي‌کنند.

فلاحي با بيان آنکه گروه خودرو سازي سايپا در نظر دارد در سال جاري بيش از 850 هزار دستگاه خودرو توليد کند، تصريح کرد: با راه‌اندازي سايپا کاشان امسال حدود 120 هزار دستگاه سواري در اين مجتمع خودروسازي توليد مي‌شود.

فلاحي در خصوص جايگزيني خودرو سواري زانتيا، گفت: توليد اين خودرو در سايپا به تدريج کاهش خواهد يافت و در حال حاضر با طرف‌هاي خارجي در حال مذاکره هستيم تا به موقع خودرو سواري مناسبي جايگزين خودرو زانتيا شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
حالا میخواهید برا چی تو بازار بیاد بعد که امد گیر میدید که کیفیت نداره اینجا اونجوریه هی ایراد میگیرید بزارید مثل میوه رسیده برسه بعد بچینید در ضمن انچنان اش دهان سوزی نیست که لحظه شماری میکنید
من هفته گذشته یک دستگاه از این خودرو را در خیابان سهروردی دیدم و راننده گفت که تازه تحویل گرفته است.
207 چه زمانی وارد می شود؟!؟!؟!!!
چه كسي نام تيبا را براي اين خودرو انتخاب كرده !؟ در كدام فرهنگ لغت معني تيبا ميشود آهو !؟‌ من كه هر چه فرهنگ لغت كه ميشناختم بررسي كردم در همه آنها تيبا را به خدعه و مكر و نيرنگ معني كرده اند ! بابا گلي به جمال مسئولان سايپا !
پس مطمئن باشید اواسط پاییز شروع به دادن تیبا میکنند.
تیبا را نمی دونیم ولی تیپا هنگام دعوا وارد می شود!!!
همون پراید آشغال فقط پالونش عوض شده. اینه لیاقت ایران و ایرانی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل