بازدید 1928

تالارهاي رايگان عروسي در جنوب تهران

کد خبر: ۱۰۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۷ 06 June 2010
مراسم افتتاح مجموعه تالارهاي گل ياس كه براي برگزاري مراسم ازدواج به طور رايگان در اختيار زوج‌هاي جوان قرار مي‌گيرند، با حضور معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران همزمان با جشن نگين آفرينش در منطقه 19 برگزار شد

به گزارش «همشهری»، در اين مراسم، محمدهادي ايازي معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران به اولويت مديريت شهري درخصوص مسائل فرهنگي اشاره كرد و گفت: تمامي دولتمردان و مديران نهادهاي دولتي وظيفه دارند به جوانان كمك كرده و زمينه تسهيل مشكلات آنان را فراهم كنند.

وي با تاكيد بر توجه ويژه شهرداري تهران به مناطق جنوبي تصريح كرد: رويكرد ما اين است كه بر مبناي طرح تفصيلي جديد، فضايي را در مناطق جنوبي ايجاد كنيم تا براي مردم با استفاده از فرصت‌هاي پيش آمده توليد ثروت شود و با در نظر گرفتن اين رويكرد پروژه ساخت مجموعه تالارهاي گل ياس انجام شد.

ايازي با تاكيد بر اينكه مهم‌ترين دغدغه مديران در پايتخت بايد مسائل فرهنگي و اجتماعي باشد،  اظهار داشت: سال آينده چندين مجموعه گل ياس را در سراسر نقاط تهران به بهره‌برداري خواهيم رساند كه توسط خيرين و بخش خصوصي اداره مي‌شود و تسهيلات قابل‌توجهي را در اختيار زوج‌هاي جوان خواهد گذاشت.

وي با اشاره به افزايش فضاهاي فرهنگي و ورزشي طي سال‌هاي گذشته خاطرنشان كرد: تا 4 سال پيش تنها 14 مجموعه ورزشي و فرهنگي داشتيم كه امروز اين فضاها به 102 مجموعه افزايش يافته است.

همچنين در اين مراسم عبادالله فتح‌اللهي، شهردار منطقه 19 با اشاره به دغدغه شهردار تهران مبني بر حاكم كردن فضاي اخلاقي در شهر تهران و توسعه روح معنوي و فرهنگي در كالبد شهر، گفت: شهردار تهران همه پتانسيل‌هاي خود را بر اين نهاده است كه تمامي كارهاي شهرداري با نيت معنوي و روحاني آغاز شود و شهري با آرامش و سكينه قلبي داشته باشيم كه مظهر رشد و نقش‌آفريني جوانان در عرصه‌هاي مختلف باشد.

وي افزود: خواسته دكتر قاليباف اين است كه در كنار مجموعه كارهاي خدماتي براي تسهيل ازدواج جوانان شهر مجموعه تالارهاي فرهنگي ـ خدماتي ايجاد شود تا زمينه و مقدمات با صفا و معنويت براي جوانان فراهم شود.

فتح‌اللهي با اشاره به راه‌اندازي تالارهاي عروسي رايگان در 4 نقطه از منطقه 19 گفت: مقدمات تاسيس اين تالارها با مساحت 1000 متر و با ظرفيت 750 نفر براي جوانان نيازمند فراهم شده و به‌نام نامي حضرت زهرا(س) نيز مزين شده‌اند.

شهردار منطقه 19 با بيان اينكه مجموعه تالارهاي گل ياس به كل پهنه جنوب خدمات ارائه مي‌دهد ابراز اميدواري كرد كه بهره‌برداري از اين مجموعه تا كمتر از 4 ماه ديگر توسط شهروندان انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل