بازدید 27873

آخرین آمار کرونا در ایران تا هفدهم دی/ شناسایی ۶۲۸۳ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۶۲۸۳ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۷۸۰ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۲۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 06 January 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۲۶۱ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۲۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۶۰۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۲۶۱ هزار و ۹۰۳ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۲ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۵ هزار و ۸۳۰ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۴۰ هزار و ۵۲۱ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۴۷۸۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۷ میلیون و ۹۳۹ هزار و ۶۳۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان با کمی کاهش ۵.۱ درصد شده و به همین تناسب، «نرخ بهبود» به ۹۴.۹ درصد رسیده است، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۰ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
میزان ابتلا چند وقته تغییر نمی کنه، جان باختگان با سرعت کاهش پیدا می کنه. از این همه دکتر و پرفسور، یه وقت توضیحی چیزی داده نشه ها چون ممکن نتونیم متوجه بشیم.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
اگه خیلی ناراحتی که جان باختگان داره به سرعت کاهش پیدا می کنه، سرت را محکم بزن به دیوار تا بر تعداد جان باختگان افزایش پیدا کنه! شده حتی یکی1
ضمنا لازم به توضیح دکتر و پروفسور هم نیست، حتی بچه های کوچک هم می دونن وقتی مراقبت و محدودیت ها بیشتر میشه، مرگ و میرها هم کاهش پیدا می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
پرفسور محمد خان، وقتی مراقبت بیشتر بشه، میزان ابتلا کمتر می شه، نه مرگ و میر! نکنه شما هم به طور مجازی تو کلاس همین پرفسور ها درس خوندی!؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
کور بشی که نمیتونی کاهش امار مرگ و میر رو ببینی . دلیلش اینه که الان داروهای بیشتری هستش پس کمتر میمیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
البته انگلیس کروناشو ایرانم صادر کرده متاسفانه و به زودی مشکلات بیماری با این مصیبت جدید بیشتر می شه
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
تعداد کشته های روزانه داره کاهش پیدا می کنه به تبعش تعداد موارد مثبت (مبتلا) هم کاهش پیدا میکنه. پس هم صورت کسر کوچک میشود و هم مخرج کسر. بنابراین نیازی به دکتر و پروفسور نیست.طبق ریاضیات دبستان میشه فهمید که کل کسر تغییر زیادی نمی کنه
چراتعداد مبتلایان بالاست .مردم رعایت کنید .
انشاالله که درست باشد وکمتر هم وطنی داغدار شوند
معلومه وقتی ورودی بیمارستان پایین بیاد رسیدگی به مریض بیشتری
مهم آمار مبتلایان هستش نه آمار فوتی ها چون کسی که اون روز فوت کرده یهویی که نمرده قبلا بستری بوده ولی کسی که اون روز مبتلا شده تازه بیماری رو گرفته یعنی شیوع بیماری هنوز ادامه داره
متاسفانه بعضی جاها مثل حوزه های علمیه که باید الگوی دیگران باشند کمتر از بقیه رعایت میکنن و تو این اوضاع احوال کلاس و امتحان حضوری برگزار میکنن و هیچکس هم هیچی نمیگه
حوزه علمیه پاکدشت علی‌رقم اعتراض طلاب و والدین اصلا توجهی به این موضوع نکرد و به کار خودش ادامه داد و این وسط چند نفر مبتلا شدن و هیچکس پاسخگو نبود
هیچ کس به آمار اعلامی شک نمی کند. خیال شما راحت.
خوب با هدیه جدید انگلیس به ایران مطمئنا تعداد کرونایی ها تساعدی بیشتر می شه. این یکی ضریب انتقالش خیلی بالاتره و حتی تو انگلستان با رعایت سفت و سخت پروتکلها همه چی رو بهم ریخته.
کاردستی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل