بازدید 5133
يك كارشناس تبريزی فوتبال:

كمالوند با رفتار زشت، تراکتور را حاشيه برد

وي با انتقاد از وعده هايي قهرماني كمالوند براي فصل آينده، تصريح كرد: اين وعده ها به عنوان ابزار استفاده مي شود. اين مربي از اين وعده ها براي اعمال فشار به مسئولان تيم و مربيان بعدي استفاده کرده و با دادن قول قهرماني در فصل بعدي، سخت بودن کار سرمبيگري در اين تيم را به مربيان احتمالي بعدي گوشزد مي کند.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰ 06 June 2010
كارشناس فوتبال و سرمربي اسبق تيم ماشين سازي گفت: عملكرد كادرفني تراكتور و كمالوند در دور برگشت رقابت هاي ليگ برتر منفي و نتايج به دست آمده نسبت به دور رفت بسيار ضعيف بود.

به گزارش ايسنا؛ اصغر اعتباري در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: بازي هاي ضعيف و بي انگيزگي بازيكنان تيم تراكتور در دور برگشت كاملا" مشهود بود كه به همين دليل رفته رفته از تعداد تماشاگران مشتاق تيم نيز به شدت كاسته شد كه اين به نوعي پيام انتقادي به مسئولان باشگاه بود.

وي ، ايجاد حاشيه هاي مختلف از سوي كادرفني را يكي از نقاط ضعف و بسيار قابل تامل تيم تراكتور در فصل گذشته عنوان كرد و اظهارداشت: سرمربي تيم در برخورد زشت با اصحاب رسانه، انتقال به يك‌باره به نفت آبادان و همچنين محروميت از سوي كميته انضباطي عملا" تيم را بيش از ديگران به حاشيه كشاند.

اعتباري ادامه داد: اين مربي در تمامي بازي هاي داخل و خارج از خانه از چهار دفاع استفاده مي کرد، در حالي که اين تيم بيشتر باخت هايش را بر روي ضعف هاي دفاعي خصوصا" دفاع عمقي متحمل شده است.

وي اظهارداشت: ترکيب چهار سه سه در بازي هاي خانگي و چهار پنج يک در خارج از خانه براي تمامي مربيان رو شده بود و در بازي با مس نيز لوکا بوناچيج با خواندن اين ترکيب و استفاده از مشکل ضعف عمقي در دفاع تراکتورسازي به سه گل راحت دست يافت.

اين كارشناس فوتبال، کمالوند را در سخنوري داراي مهارت خاص بيان كرد و گفت: اما براي مربيگري در ليگ برتر هيچ مهارتي ندارد و همان بهتر که در ليگ يک بماند.

اعتباري دليل اين گفته خود را بازي هاي ضعيف تراکتورسازي در دور برگشت عنوان کرد و اظهار داشت: از زماني که نصرتي از تيم جدا شد مشکل خط دفاعي همواره با تيم همراه بود اما اين مربي فکري به برطرف کردن آن نکرد.

وي با انتقاد از وعده هايي قهرماني كمالوند براي فصل آينده، تصريح كرد: اين وعده ها به عنوان ابزار استفاده مي شود.

اعتباري افزود: اين مربي از اين وعده ها براي اعمال فشار به مسئولان تيم و مربيان بعدي استفاده کرده و با دادن قول قهرماني در فصل بعدي، سخت بودن کار سرمبيگري در اين تيم را به مربيان احتمالي بعدي گوشزد مي کند.

وي خاطر نشان کرد: کمالوند اين موضوع را در ذهن تمامي هواداران تراکتورسازي آن‌قدر پرورانده و بزرگ کرده که هر مربي که بخواهد به جاي وي در اين تيم مربيگري کند با فشار رواني هواداران و فوتبالدوستان تبريزي مواجه خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار