بازدید 24126

آخرین آمار کرونا در ایران تا شانزدهم دی/ شمار جان باختگان روزانه بعد از ۲۰۰ روز دو رقمی شد

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۶۱۱۳ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۸۲۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹ 05 January 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۲۵۵ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۶۸۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۲۰ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۹۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۵۵ هزار و ۷۴۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۲۹ هزار و ۲۸ تن بهبود یافته‌اند.

امروز بعد از دویست روز شمار جان باختگان روزانه کووید19 در کشورمان دو رقمی شد. آخرین بار در واپسین روزهای خردادماه بود که شمار جان باختگان روزانه کمتر از صد تن به ثبت رسیده بود.
امروز بعد از دویست روز شمار جان باختگان روزانه کووید19 در کشورمان دو رقمی شد. آخرین بار در واپسین روزهای خردادماه بود که شمار جان باختگان روزانه کمتر از صد تن به ثبت رسیده بود.

لاری افزود: ۴۸۲۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۷ میلیون و ۸۸۵ هزار و ۴۱۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در تشریح وضعیت در نقاط مختلف کشورمان گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۴ شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۴۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۴۰۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۵.۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۴.۸ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۳.۰ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
باسپاس از همه تلاشگران سلامت و همه مردم .انشاالله ریشه این ویروس هم کنده شه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
به نظرم همین تعطیلی تردد شبانه و ماسک خیلی تاثیرگذار بود
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
ساده نباشید مردم
انشالله که با همین پیک سوم تموم بشه و سرکار خانم دکتر سیما سادات لاری و پرفسور زینب بهرامی از ژاپن بازنشسته بشن و استراحتی بکنن
آره ما هم باور کردیم
همه این آمارسازی های نادرست فقط برای اینه که انتظار و توقع در مردم برای خرید واکسن پیشرفته و تایید شده از شرکت های بزرگ و معتبر خارجی به وجود نیاد. اما این کار اشتباهه ، چرا که باعث عادی پنداری مجدد بیماری و شرایط توسط مردم شده و فاجعه ادامه پیدا میکنه. همین الانش رعایت مردم نسبت به چند هفته گذشته خیلی کمتر شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
اگه یه سر به بیمارستان بزنی متوجه میشی که آمارسازی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
این چیزا مهم نیست
آقایون نسبت به شرایط خودشون آمار رو بالا پایین می کنن
جون مردم کیلو چند!؟
ووهانو ماهانو سوهانو روحانی بدبختمون کرد
آمریکا و فارس‌ایرقشم و فایزر و مدرنا و آکسفورد خوشبختشششششون کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
خوشبختی دست خودته عزیزم. خوشبختی ذهن زیبای شماست که می تواند خواسته به نازیبایی بیانجامد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
حیفه انگلیس جایی تو نفرینات نداشته باشه نوع پیشرفتشو فرستادن ایران به زودی امار باز افزایشی می شه
کنتوره بزنه بیرون. فقط با امار سازی نمیشه مملکت داری کرد. منم رو ماغذ می نویسم ی میلیارد دارم
اصلا قابل باور نيست..چه اتفاقي افتاده كه آمار كم شده ؟؟؟؟ كاسه كجاست ..نيم كاسه كجاست!
بفرما . تا زنده شدن مردگان تنها پنج روز باقیست!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل