بازدید 7094

تپسل، تنها آژانس مجری تبلیغات ویدیویی و تبلیغات در جست‌وجوی کافه بازار

کد خبر: ۱۰۲۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ 05 January 2021

تپسل، تنها آژانس مجری تبلیغات  ویدیویی و تبلیغات در جست‌وجوی کافه بازار

بنا بر تجربه یک‌ساله همکاری بازار با شبکه تبلیغاتی تپسل، امکان ارائه خدمات تبلیغات در جستجوی بازار و تبلیغات در بخش ویدیو بازار از اول دی ۹۹ به مدت یک سال در اختیار شبکه تبلیغاتی تپسل قرار گرفت.

محمدرضا تشکری، مدیر ارشد فروش و همکاری‌های تجاری بازار، در مورد ارائه خدمات تبلیغات در بازار می‌گوید: « توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان می‌توانند مستقیماً در پنل تبلیغات در جستجو یا از طریق مدیران فروش بخش ویدیو از تبلیغات در بازار بهره‌مند شوند. در بازار تیمی از مدیران کمپین و اجرایی شکل گرفته که پاسخگویی نیازهای تبلیغ‌دهندگان به ابزارهای تبلیغات در بازار را دنبال می‌کند. از طرف دیگر با توجه به درخواست برخی توسعه‌دهندگان مبنی بر نیاز به خدمات آژانس برای استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی بازار، تپسل به عنوان آژانس همکار بازار برای تسهیل ارتباط این قبیل توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌دهندگان انتخاب شد.»

او در مورد عقد قرارداد همکاری با آژانس دیجیتال مارکتینگ تپسل می‌گوید: « تپسل در کنار بازار تنها راه‌های امکان فروش و ارائه خدمات بخش‌های تبلیغاتی بازار در مدیاهای تبلیغات در جستجو و ویدیو هستند و از ابتدای دی امسال هیچ آژانس یا مجموعه دیگری به جز تپسل این امکان را ندارد. »

بازار براساس هدف حفظ کیفیت سرویس‌های تبلیغاتی با رویکردی پویا به سراغ همه استفاده‌کنندگان می‌رود و با جمع آوری بازخوردها و در نظر گرفتن آنها به توسعه و ارتقاء محصول‌های تبلیغات در بازار گام برمی‌دارد.

همان‌طور که در پنل بازار و تپسل امکان مشاهده حجم کاربر جذب‌شده از طریق تبلیغات در جستجو وجود دارد برای ایجاد شفافیت بیشتر و ایجاد بینش و کمک به توسعه‌دهندگان برای تصمیم‌گیری بهتر برای مدیریت کمپین‌های خود، طبق هماهنگی‌های انجام شده با شبکه تبلیغاتی تپسل، این آژانس به صورت ماهانه به مشتریان خود حجم کاربر جذب‌شده از طریق کانال تبلیغات در جستجو را اطلاع‌رسانی می‌کند.

محمد جلالیان، مدير ارشد تبليغات در اپ‌استور تپسل، در مورد این همکاری می‌گوید: «در طول یک سال گذشته، توسعه‌دهندگان بسیاری سرویس تبلیغات بازار را از طریق تپسل دریافت کردند و توانستیم خدماتی را که در نظر داشتیم ارائه کنیم و اعتمادسازی خوبی در صنعت ایجاد کنیم. تپسل همواره سعی کرده است تا با متنوع‌سازی خدماتی که در حوزه تبلیغات آنلاین ارائه می‌دهد، برای کسب و کارها در صنعت‌های مختلف ارزش افزوده ایجاد کند.»

بازار همواره سعی کرده در جهت افزایش راه‌های تعامل با شرکای تجاری و توسعه دهندگان و بالا بردن سطح خدمات بازار گام بردارد. بنابر این گزینه‌های متفاوتی برای استفاده از امکانات تبلیغاتی بازار ایجاد کرده است. از طرفی تپسل با اضافه کردن این خدمت به سبد خدمات تبلیغات آنلاین خود، قدم بزرگ دیگری در راستای ارائه خدمات همه‌جانبه بازاریابی به شرکت‌ها برداشته است.

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر