بازدید 20189
سوژه

سازمان من درآوردی تاج در فدراسیون فوتبال منحل شد

این اقدامات من درآوردی بعد از ورود مهدی محمدنبی به فدراسیون فوتبال وتو شد تا آثار دوران تاریک مدیریت تاج، اسلامیان و ساکت در فوتبال ایران کم کم پاک شود. جالب اینکه درودگر هم در اوج بحران بدهی فوتبال ایران، خودش را از مباحث اقتصادی کنار می کشد درحالی که درباره افشای تاسیس شرکت سازمان اقتصادی فوتبال از تابناک در دادسرای رسانه شکایت کرده است.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 03 January 2021

سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال که از شعارهای انتخاباتی و روش های من درآوردی و خارج از اساسنامه مهدی تاج بود، با روی کار آمدن دبیرکل جدید منحل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال که طبق گزارش اختصاصی و افشاگرانه سال گذشته تابناک، شرکتی نیز به همین نام در ثبت شرکت ها تاسیس شده بود، و مدیرعاملی آن هم برعهده وی گذاشته شده بود، امروز از انحلال این سازمان خبر داد. هنوز هیچ اسناد کتبی در این زمینه منتشر نشده است اما درودگر امروز به ایسنا گفته از ماه‌ها قبل تاکنون هیچ فعالیتی صورت نگرفته است و دیگر در این فدراسیون اشتغال ندارد!

انحلال سازمان اقتصادی غیرقانونی و خارج از اساسنامه ، در شرایطی است که چندی قبل سازمان تیم‌های ملی هم منحل شده تا به این ترتیب تمام ایده‌های مهدی تاج و محمدرضا ساکت برای گسترش فدراسیون فوتبال نتیجه‌ای در بر نداشته باشد. 

سازمان من درآوردی تاج در فدراسیون فوتبال منحل شد

این اقدامات من درآوردی بعد از ورود مهدی محمدنبی به فدراسیون فوتبال وتو شد تا آثار دوران تاریک مدیریت تاج، اسلامیان و ساکت در فوتبال ایران کم کم پاک شود. جالب اینکه درودگر هم در اوج بحران بدهی فوتبال ایران، خودش را از مباحث اقتصادی کنار می کشد درحالی که درباره افشای تاسیس شرکت سازمان اقتصادی فوتبال از تابناک در دادسرای رسانه شکایت کرده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در ابتدا اداره تیم‌های ملی را توسط سازمانی مستقل غیرضروری دانست و مجددا این سازمان را به حالت دپارتمان تیم‌های ملی بازگرداند و در نتیجه محمدرضا ساکت مسئول این سازمان هم راهی اصفهان شد تا مدیرعامل سپاهان شود.

حالا و بعد از گذشت چندین ماه، صادق درودگر که از دو سال قبل و با حکم تاج مسئول اقتصادی این فدراسیون شده بود، می‌گوید دیگر سمتی ندارد و حتی از شرایط پرداخت ۱۶ میلیارد تومان به حساب شستا بی‌اطلاع است!!

این اتفاق در شرایطی به وقوع پیوسته که فدراسیون فوتبال تا گردن در بدهی فرو رفته و حتی در پرداخت حقوق و دستمزد کارمندان بخش اداری خود هم با مشکلات زیادی روبرو است، اما فعلا هیچ گونه فعالیت اقتصادی در جهت درآمدزایی انجام نمی‌شود. اهالی فوتبال ایران امیدوارند با برگزاری انتخابات در ۱۰ اسفند و انتخاب رئیس و هیات رئیسه، این فدراسیون هم سروسامان بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
خود تاج کی منحل میشه؟
لطفا کسانی که می گویند فساد در لایه های مدیریتی وجود ندارد و همه گیر نشده بیایند و ساختار فساد فدراسیون فوتبال و باند تاج و ساکت و کفاشیان و..... را بررسی کنند و خاتمه بدهند به این رانت ها و اخنلاس ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
فساد در همه جا ریشه دوانده انشاالله آقای رئیسی بتواند ریشه های فساد و افراد فاسد در هر کجا اعم از ادارات و نهادها و بانک ها ومراکز اقتصادی فرهنگی سیاسی اجتماعی و حتی نظامی را و ورزشی را نابود کند.
مرگ بر مفسدین و دزدان اقتصادی انشاالله
حالا شما بگو من درآوردی. واسه 7 نسل بعد از خودش بارشو بست و رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
انشالله از حلقوم تک تک این حرامخورها در بیاد
لطفاٌ عملکرد این سازمان من درآوردی را برای روشن شدن افکار عمومی را بیان کنید وبا تخلفات صورت گرفته وعوامل آن نیز برخورد قاطع صورت پذیرد.
این آقای مسئول کمیته من درآوردی اقتصادی فدراسیون فوتبال هم یکی از همون نفراتی بود که در این چند سال با ماموریتهای توریستی کلی برای خودش عشق و حال کرد جالب اینجاست که هیچ کدام از این آقایون در حد دیپلم هم انگلیسی بلد نیستند آنوقت تا دلتان بخواهد القاب بین المللی دارند !!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام فقط تاج مقصر نیست بلکه کسانی که به تاج رای دادن بایدجوابگو باشن که طبق چه دلیل ومنطقی به ایشون رای دادن
خسارتی که مهدی تاج و نوچه هایش به مردم ایران زدند ؛ مغولها نزدند .
آدم واقعا تعجب میکند. یکی مثل سردار سلیمانی اینطور برای کشور و نظام و انقلاب تلاش و از خودگذشتگی میکند یک عده هم مثل اینها. از اینها که هیچ امیدی نیست حداقل مقامات عالی کشور این دوگانگی هایی که باعث شک و تردیدهایی در بین مردم میشود، حل کنند و نگذارند در این کشوری که مردم آن به تعبیر آن شهید عزیز ملت شهادت و امام حسین است، همچین مدیران بی مسئولیت و منفعت طلبی ظهور کنند یا اگر ظهور کردند، دمار از روزگار آنها در بیاورند. بالاخره یکجا باید توان مدیریتیمان را نشان دهیم و نگذاریم پشتوانه های مردمی عظیمی که به برکت خون آن شهید عزیز به دست می آید، اینگونه راحت و مفت از دست برود.
مثل اینکه بعد از چهل سال از انقلاب، هنوز تاج از سر برخی مدیران نیافتاده؟؟؟!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی