بازدید 121552

تماس‌های محرمانه امارات با ایران در روزهای اخیر

العربی الجدید به نقل از برخی منابع اعلام کرد که امارات اخیرا تماس هایی با ایران داشته و تاکید کرده که در حوادث اخیر ایران دست نداشته است.
کد خبر: ۱۰۲۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 03 January 2021


به گزارش تابناک، روزنامه العربی الجدید به نقل از برخی منابع اعلام کرد که امارات در چند روز اخیر تماس های محرمانه ای با ایران داشته و تاکید کرده است که این کشور در هیچ یک از اتفاقات اخیر ایران از جمله ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایرانی دست نداشته است.

این منابع دیپلماتیک که در قاهره فعالیت دارند خاطرنشان کردند که در این تماس ها در رابطه با امنیت کشتیرانی در خلیج فارس و تنگه هرمز و همچنین عدم هرگونه مشارکت امارات در عملیات ترور فخری زاده بحث و رایزنی شده است.

منابع مذکور گفته اند که حاکمان دبی بسیار نگران حملات انتقامی ایران هستند حتی اگر این حملات سطحی باشد زیرا اقتصاد دبی کاملا وابسته به امنیت این شهر است و هرگونه عملیات تروریستی و یا انتقامی در امارات، اقتصاد این کشور که بر پایه تجارت و گردشگری است نابود خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳
پمپئو‌باید‌در‌امارات‌اعدام‌شود
خوش باور نباشید. دم خروس می گوید قسم قرآن را باور نکنید.امارات عربستان بحرین عامل آمریکا و صهیونیسم در منطقه هستند.مواظب باشید.
روشهای امارات متحده عربی برای اداره وتوان اقتصادی خیلی خوب است
امارات در کنار آل سعود باید بشدت ویران و نابود شود . چهل سال ضربه خوردن از امارات به عنوان همدست امریکا و صهیونیزم جهانی خیلی زیاد بود .
گناه بزرگ امارات، راه دادن اسرائيليها به داخل اين كشور بود، آتشي كه دير يا زود دامن اين كشور را خواهد گرفت.
دروغ می‌گویند این خیانت کاران مگر به دعوت همین سوسمار خور ها نیست که اسرائیل دشمن درجه یک ما به خلیج همیشه فارس ایران اومده هر جنایتی که در ایران اتفاق می افته یک گوشه اش به بیابان گردان و راه زنان دیروز دارد یک موشک برای برج خلیفه نا مشروعش کافیست که ادعای جزایر ایرانی ما را دارند تازه ما ما باید جزایر که در زمان حکومت پهلوی واگذار شده را پس بگیریم از جمله بحرین عزیز استان سیزدهم را (در زمان واگذاری) .
چراجمله ها نامفهوم است. درست تایپ نشده
نباید با این خودفروشان مرتد حتی نگاه کرد.اگه در ترور دانشمند و سردار دلها حتی شریک نبوده باشند اما عادی سازی با اسرائیل دست کمی از این اقدامهاندارد
باید کاری کنیم تا از ترس انتقاممان خواب راحت نداشته باشند
فقط انتقام سخت
بزودی انتقام سختی از شما هم میگیرم همانند..
بد است واقن بد خیلی بد
اگراثبات شودبایدبرح خلیفه وکل دبی وابوظبی باخاک ویران وبه تلی ازخاک مبدل شود که نیم قرن زمان هم نتواند انرا ابادکند,,,پررویی ورذلی رابایدباهزاران موشک ویران کننده جواب داد,,باوهابی سوسمارخواراگربر خوردقاطع نشودپررو وشرورمیشود,,
لااقل خودتون ترجمه می‌کردید ،از مترجم گوگل استفاده کردید!!!!!!!! زشته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر